Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Alle forumer som tillater posting uten registrering blir nedlesset av spam-tråder.

Men 4chan kan ikke forlange registrering, da forsvinner hele konseptet med anonym posting og fokuset flyttes fra postene til den som lagde tråden.

 

 

dette blir helt OT, men når jeg ser bildet ditt i sidesynet ser det ut som en liten ful. noen andre som ser dette?

Lenke til kommentar
Alle forumer som tillater posting uten registrering blir nedlesset av spam-tråder.

Men 4chan kan ikke forlange registrering, da forsvinner hele konseptet med anonym posting og fokuset flyttes fra postene til den som lagde tråden.

 

 

dette blir helt OT, men når jeg ser bildet ditt i sidesynet ser det ut som en liten ful. noen andre som ser dette?

 

Synes det ligner på en snømann med det samme.

Lenke til kommentar

Er det noen som har det bildet fra 4chan som er laget av en 4chan dude som handler om hvordan livet var frem til han fant 4chan elns? Står hvertfall "we are always /b/rothers" eller noe i siste stripen. Synes bildet var fantastisk men jeg finner det ingen steder

 

Edit: bildet var laget som en tegneserie og det var et ganske stort bilde

Endret av sake
Lenke til kommentar
Er det noen som har det bildet fra 4chan som er laget av en 4chan dude som handler om hvordan livet var frem til han fant 4chan elns? Står hvertfall "we are always /b/rothers" eller noe i siste stripen. Synes bildet var fantastisk men jeg finner det ingen steder

 

Edit: bildet var laget som en tegneserie og det var et ganske stort bilde

 

 

Trur den ligger på 4chan nå /b/. er en som klager på at ingen møtte han i bursdagselskapet sitt og langt nede er det en som poster bildet. Mulig den er gått 404, for jeg finner den ikke igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg orker ikke å lese hva rule 1 og 2 er. var det at man ikke skulle snakke om 4chan utenfor 4chan? isåfall så er det noen helt idiotiske regler. 4chan er ikke noen invite only side, men helt åpen for folk flest i de fleste land.

 

 

noen som har resten av bildene med disse to? hva med historien bak bildet.

 

post-144975-1263051588_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det noen som har det bildet fra 4chan som er laget av en 4chan dude som handler om hvordan livet var frem til han fant 4chan elns? Står hvertfall "we are always /b/rothers" eller noe i siste stripen. Synes bildet var fantastisk men jeg finner det ingen steder

 

Edit: bildet var laget som en tegneserie og det var et ganske stort bilde

 

 

Trur den ligger på 4chan nå /b/. er en som klager på at ingen møtte han i bursdagselskapet sitt og langt nede er det en som poster bildet. Mulig den er gått 404, for jeg finner den ikke igjen.

post-101198-1263052072_thumb.jpg

 

Bladde i loggen og kom over dette bildet, var det den?

Lenke til kommentar
Er det noen som har det bildet fra 4chan som er laget av en 4chan dude som handler om hvordan livet var frem til han fant 4chan elns? Står hvertfall "we are always /b/rothers" eller noe i siste stripen. Synes bildet var fantastisk men jeg finner det ingen steder

 

Edit: bildet var laget som en tegneserie og det var et ganske stort bilde

 

 

Trur den ligger på 4chan nå /b/. er en som klager på at ingen møtte han i bursdagselskapet sitt og langt nede er det en som poster bildet. Mulig den er gått 404, for jeg finner den ikke igjen.

bilde

Bladde i loggen og kom over dette bildet, var det den?

 

 

Takk takk :D

Lenke til kommentar
Nå brøt du den og da :p Pluss at du skrev feil...

 

1. Do not talk about /*/

2. Do NOT talk about /*/

Nå er vel disse reglene mest myntet på de som raider/invader andre fora og siter slik at skylden ikke skal havne på dem. Men men, hvis man vil tolke reglene absolutt må man gjerne gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...