TMB Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du kunne ikke ha byttet tittel til "4chan bilde- og diskusjonstråd" i samme slengen? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Føler veldig at dette var min feil.. Endret 9. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gå rundt som mannen på bildet ditt en dag, så blir du sikkert tilgitt... :!: Geir Du kunne ikke ha byttet tittel til "4chan bilde- og diskusjonstråd" i samme slengen? Jo. Geir Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hhahhaa gjør det også filmer du det Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Legge det som forslag i "I dare you tråden", så kan vi snakke om det Edit: Så sant en kompis med kamera gidder å filme(gjør han sikkert) og jeg finner lignende kostyme kan jeg godt gjøre det.. Bryggen i bergen? Men det er fryktelig kaldt om dagene Endret 9. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kidding me? fått alt det gratis gief! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Syns det er helt greit at de gjør det der, kupongsystemet de har der i statene er det mest idiotiske tungvinte systemet som finnes på jord. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Denne tråden er nå alt den skal være. Eneste som mangler er at vi(jeg) er forsiktig med hva vi(jeg) poster. Skal hive det i spoiler og advare/spørre om det er ok, vist jeg er i tvil. (postet før?) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) http://www.youtube.com/user/JoshChristian9...u/0/cN9Vmmn5-lE Lol.. her er fyren som flagga luke the good SJekk videon. Luke var vist greeedy may his god be with him now. For akkuart nå så kommer han til å bli bomba med hundrevis av kommentarer som kristne ikke liker å høre eller lese Endret 9. januar 2010 av laffe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Flagget hans filmer jeg sier at de taler imot min relgion og at han tråkker ned på den. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 "i'm not gonna spread hate against you because your very young" Hvor gammel er egentlig Josh? Makan til ignorant liten kar. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Så! Ingen screenshots fra tråden der den berømte "trusselen" fant sted? Send på PM hvis det er noe som Mod har slettet... Jeg har veldig lyst på! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kom på at jeg skal på jobb i morgen og ikke får sove før jeg har lest minst en time i boken jeg er hektet på(for andre gang).. /g/night Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Flagget hans filmer jeg sier at de taler imot min relgion og at han tråkker ned på den. Same. Og de øynene hans. Ser jo ut som han er høy på sukker eller noe sånt. O_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) hva er galt med kupong systemet i USA? ikke at jeg sier det er bra for jeg vet INGENTING om det. hvordan funker det? edit: han lille homsegutten som ikke like lukeywes1234 minner meg om han "I'm not a homo" gutten. flagger videoen hans uansett. edit2: Hobbies: Soccer, Non Violent Video Games, Church, Medicine, Skydiving, Computer. Movies: Shawshank Redemption, Terminator, Avatar, Jumanji, I Am Legend, Passion Of The Christ. håper han blir suspended snart. edit3: var innom /b/ nå å så en tråd hvor de snakket om opperation /b/ day 20 januar. hvem er de sinte på nå da? Endret 9. januar 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Var innom akkurat nå, er jo nesten bare spam threads :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå