Cpt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Oi, sikkert en eller annen politimann eller noe som leser det her:P Må det nesten være, Siden det er deg, så er det sikkert det. Å du blir sikkert hovedmistenkt i saken å. Jeg tar ingen sjanser ihvertfall, holder meg godt innenfor loven med tanke på fremtiden min. Smooth mæn. Lenke til kommentar
Megaman42 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hehe, samme her Skal ikke ha en dritt på rullebladet! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ikke jeg heller, vil holde meg på det rene, men er jo litt artig å følge med på det her. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det facebook bildet og han som herpa Pc-en til faren.. De beste jeg har sett til nå.. Ler meg skakk enda :!: Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) han som herpa Pc-en til faren.. Edit, fant, par sider tilbake Det facebildet må være den største facebook burnen ever ;D Endret 8. januar 2010 av slux Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som så tråden om han som akkurat hadde kjøpt seg hummer og kalte den Dale? Drev å delivera en del pics. Ganske morsomt. Legger ved et par Dale bilder. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tidenes største win er så jævlig bra at jeg får ikke satt ord på det en gang.. hahahaha. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 WIIIIN SÅÅ WIIIN,. HAHAHHAHAHAHA JEG LOOO SÅ JÆVLIG : P SO much wiiin Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Sikkert postet før, men jeg ler like godt hver gang: Enig! noe av det mest geniale . Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Her jeg bare lett for å le nåe eller finner jeg en del bra ting? pic: Edit: /b/side iz ze best: Endret 8. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) *innhold fjernet* Endret 10. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ikke jeg heller, vil holde meg på det rene, men er jo litt artig å følge med på det her. Kan noen linke tråden, eller guide hvordan man kommer ditt? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Den er 404 nå uasett vil jeg tro.. Selv om jeg ikke vet hvilken du snakker om.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Rasismen er jo der, men det er 4chan.. Men dette er ikke 4chan. Å teste admins toleranse lenge etter leggetid for små barn er ikke lurt. Nå sier jeg god natt. I morgen skal jeg se på de siste par sidene og vurdere om noe er i strid med retningslinjene. I mellomtiden får dere kose dere på 4chan, for denne er stengt. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har dere ikke gått ennå? Vel, da får jeg vel rydde og åpne da. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Og da er følgende skjedd: Jeg har fått et par PM fra angrende brukere. 3 poster med bilder med rasistisk innhold er slettet. Et av dem var kanskje ikke over grensen, men dere får unnskylde at jeg ikke bruker tid på nyansevurderinger klokken ett om natten... 1 post med bilde av en jente som noen mente kunne være underårig. Om hun var et eller ikke er uvesentlig. 1 post med bilder av utviklingshemmede. Det har vi faktisk ikke noen regler mot, men når jeg først var igang gikk den med i dragsuget. Om noen mener å ha en god prinsipiell begrunnelse for hvorfor den bør legges tilbake så send meg en PM. Den beste kan det hende at jeg poster her i tråden... Tråden åpnes igjen. Bruk den med vett og måte. Geir Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Veldig flott, goggo folkens post morsomme ting nå som er lovelige <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå