Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil helst ikke blande meg oppi slike ting, det er grenser. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Det som kan bli ''artig'' å se nå, er om det blir noe oppstyr over dette også. Hva mener du med å ''blande'' seg? Går da vel ann å observere tråden? Endret 8. januar 2010 av Cpt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da burde de ta et hint snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er 4chan? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hadde vært rimelig typisk Norske medier å lage til noe styr utav den tråden der. Endret 8. januar 2010 av Cpt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er 4chan? http://4chan.com/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Slik som anon sa så kan de potensielt stenge ned alle skolene om Norge ikke tar et hint snart. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Slik som anon sa så kan de potensielt stenge ned alle skolene om Norge ikke tar et hint snart. hint hint Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hahaha awesoooomeeee ! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Slik som anon sa så kan de potensielt stenge ned alle skolene om Norge ikke tar et hint snart. Tenk om de følger din billiante tankegang, og velger å ikke stenge ned en skole neste gang det kommer en advarsel. Så skjer det og flere elever blir drept. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 For andre gang i mitt liv ble jeg faktisk fysisk dårlig av noe jeg fant på nettet. Første gang var 2 guys 1 horse. Andre gangen var en tråd på 4chan med psykisk og fyskisk handicapede som... Dere skjønner. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Slik som anon sa så kan de potensielt stenge ned alle skolene om Norge ikke tar et hint snart. Tenk om de følger din billiante tankegang, og velger å ikke stenge ned en skole neste gang det kommer en advarsel. Så skjer det og flere elever blir drept. Jeg nevnte ingenting om å slutte å bry seg, jeg mente heller å finne kilden til problemene. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 For andre gang i mitt liv ble jeg faktisk fysisk dårlig av noe jeg fant på nettet. Første gang var 2 guys 1 horse. Andre gangen var en tråd på 4chan med psykisk og fyskisk handicapede som... Dere skjønner. Lenke til kommentar
Megaman42 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fin massakre"sheet" de har laget. Er jo bare å fylle ut skjemaet der med noe bilder og greier så targete din egen skole, VIPS skolefri=) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Pass opp Megamann, kanskje Kripos henger på Diskusjon.no Lenke til kommentar
Megaman42 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Oi, sikkert en eller annen politimann eller noe som leser det her:P Må det nesten være, Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kan vedkommende egentlig straffes for å ha lagt ut det skjemaet? Regner med han bare respondet til en tråd med samme mal som alle andre. Hvordan kunne det på noen måte taes for å være en reell trussel? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg tar ingen sjanser ihvertfall, holder meg godt innenfor loven med tanke på fremtiden min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå