fox Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen av oss bør fortelle det til 4chan og ha et nytt prosjekt. Nemlig få ham inn vår anon verden eller noe sånt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Om noen gidder og oversette så hadde det vært kult det^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 jeg spør igjen: noen som kan forklare meg greia med sinks? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 jeg spør igjen: noen som kan forklare meg greia med sinks? en del av dem er bare helvetes kule. ikke mer enn det Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 4Chan er en nettside der folk kan dele blant annet bilder og oppretter diskusjonsforum om en rekke ulike temaer. Dette var ein beskrivelse som får 4chan til å høyrest ut som ei seriøs og skikkelig side. Diskusjonsforum om en rekke ulike temaer Så langt eg kan sjå så er det i all hovedsak 3 temaer som blir "diskutert": Anime rasisme og Pedo bear Liten kuriositet er at anon er for alle tre emna. Ein betre beskrivelse er vel: -4chan er en nettside der folk kan dele bilder og diskutere ting som er for drøyt til å ta opp noen annen plass. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det du tenker på er /b/ under 4chan. 4chan har flere underfora som er -litt- mer seriøse enn /b/. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 jeg spør igjen: noen som kan forklare meg greia med sinks? en del av dem er bare helvetes kule. ikke mer enn det Joda, men hvorfor: mods are asleep lets post sinks :S Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Akkurat. De har jo blandt annet mer seriøse teknologi-, foto-, cosplay- og matsider. Og origami Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Akkurat. De har jo blandt annet mer seriøse teknologi-, foto-, cosplay- og matsider. Og origami Ja det er nok mange verdenskjente kokkar som har brukt mat seksjonen til 4chan som inspirasjon. Der finner du bokstaveligtalt ALLE former for matrettar beståande av nuddlar. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 4Chan er en nettside der folk kan dele blant annet bilder og oppretter diskusjonsforum om en rekke ulike temaer. Dette var ein beskrivelse som får 4chan til å høyrest ut som ei seriøs og skikkelig side. Diskusjonsforum om en rekke ulike temaer Så langt eg kan sjå så er det i all hovedsak 3 temaer som blir "diskutert": Anime rasisme og Pedo bear Liten kuriositet er at anon er for alle tre emna. Ein betre beskrivelse er vel: -4chan er en nettside der folk kan dele bilder og diskutere ting som er for drøyt til å ta opp noen annen plass. *Rasisme *Pr0n *Mobbing *Mer pr0n *Raiding *Mer pr0n *Anime/manga *Hentai/Pr0n *Og litt mer pr0n. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 4Chan er en nettside der folk kan dele blant annet bilder og oppretter diskusjonsforum om en rekke ulike temaer. Dette var ein beskrivelse som får 4chan til å høyrest ut som ei seriøs og skikkelig side. Diskusjonsforum om en rekke ulike temaer Så langt eg kan sjå så er det i all hovedsak 3 temaer som blir "diskutert": Anime rasisme og Pedo bear Liten kuriositet er at anon er for alle tre emna. Ein betre beskrivelse er vel: -4chan er en nettside der folk kan dele bilder og diskutere ting som er for drøyt til å ta opp noen annen plass. Hva er anon? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Leste og scrollet forbi, så tenkte jeg meg om, scrollet opp igjen og så nærmere på kjerringa LOL Endret 8. januar 2010 av Gamlemor Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Dine beste 4chan bilder! Denne er ptr scrn nå nettop, ganske win !! Edit: png kvalitet heller. Endret 8. januar 2010 av Best0 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Dine beste 4chan bilder! Denne er ptr scrn nå nettop, ganske win !! Edit: png kvalitet heller. Har du link til den der? EDIT: http://images.4chan.org/b/src/1262954807214.jpg check it out! he really did it. hele tråden, fort før det er for sent. http://boards.4chan.org/b/res/187121389#q187121389 No fant dem ut kæm de va http://images.4chan.org/b/src/1262961280042.jpg Endret 8. januar 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva heter de bildene med den forslåtte damen? Det ble så mange at jeg måtte lage en egen under-mappe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det nytter ikke å linke til 4chan (404), enten må det være i arkivet eller så må vi ha screenshot. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Haahha jeg lolla ! Men rule 1 og 2 folkens. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kun Slimda som har brutt rule 1 og 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå