Torstein Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hahaha! Burak! Jeg døøør Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Egge/noodle-retten var helt fantastisk! Takk, Anon. Endret 21. desember 2009 av PederHA Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Skal man virkelig ikke bruke mer enn ett egg per pakke nudler? Virket litt lite ...mulig jeg misforsto. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Nei, du må bruke mye mer enn 1 egg pr. nuddelpakke. Jeg brukte 4 på den ene posen med nudler jeg brukte. Fint resultat PederHA. Brukte vel litt for mye nuddler i forhold til eggmengden, jeg. Får prøve igjen i morgen Endret 21. desember 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Kan noteres at jeg brukte 2 egg på en liten noodle-blokk, og jeg passet på å kjøle ned nudlene før de ble blandet med eggemiksturen. Endret 21. desember 2009 av PederHA Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 nuddelgreia vil nå være min middag! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan noteres at jeg brukte 2 egg på en liten noodle-blokk, og jeg passet på å kjøle ned nudlene før de ble blandet med eggemiksturen. mr lee nudler? first price? akkurat kva laga du miksturen av? noko melk/smør/ost? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nudler er jo laget av egg. Smør på flesk. Usj. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Smør på flesk. er det så gale då ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Vel, ikke alltid. Men det blir lite variasjon i matretten når alle ingrediensene består av egg. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Var vell i går eller dagen før.. Jeg fant veien til denne siden, via 4chan: http://www.facebook.com/search/?q=theist&a...TheBible?ref=nf Og takk gud for det Jeg ler som bare det People may want to take Christ out of Christmas, but they can never take Christ out of me. ... If you are a Christian, and are not ashamed of Christ, then post this to your status for 1 day as a light to the world. God Bless those of you who are not ashamed or afraid to do it and whether you like it or not God bless those that don't. Take care. God bless. Edit: Hun virket noe høy på Jesus.. I LOVE YOU JESUS Er litt usikker på hvem som er kristne og hvem som prøver å ødelegge.. Endret 21. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Vel, det er noe mel inne i blandingen også vil jeg nå tro Men skal si den retten tok av Blir vel til at jeg får lage det i morgen igjen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 @ 2balls. Hahahahah jeg lo og lo Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) ^aaaaaahahaha! Endret 21. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Edit: Trykk på bildet Endret 21. desember 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Det er noen som har mye fritid Endret 21. desember 2009 av Coa Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg brukte en tjukk type nudler fra en asiatisk butikk. Det står desverre ikke noe merkenavn jeg kan tyde, men jeg vil anta at alle typer nudler som har en viss tykkelse vil fungere. Så til selve gjennomgangen. Jeg kokte nudlene til de ble myke, så lot jeg de stå og kjøle seg utendørs i et dørslag i rundt 1 minutt. I mens laget jeg miksen, som bestod av 2 egg, 3/4 terning kjøttbuljong, en dæsj tørket chili og 2 ts sweet chilisaus. Deretter mikset jeg nudlene og eggemiksturen, og videre gikk alt opp i en panne jeg hadde varmet på forhånd. Jeg vil anbefale non stick-panner. Selve stekeprosessen var rimelig smertefri, men det å snu hele greia var litt problematisk og førte til at jeg pådro meg et skikkelig brannsår. Bruk en stekespade som hjelpemiddel her! Videre stekte jeg den til den ble gyllen på begge sider. Håper dette var til hjelp for alle dere som vil prøve retten! Den er fabelaktig. On topic: Mon tro om Burak overlever, og oppnår meme-status. Endret 21. desember 2009 av PederHA Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Vil tro han er rimelig klar over saken i og med at op la ut emailen hans Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) How get? Endret 21. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå