Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du må bruke mye mer enn 1 egg pr. nuddelpakke. Jeg brukte 4 på den ene posen med nudler jeg brukte.

Fint resultat PederHA. Brukte vel litt for mye nuddler i forhold til eggmengden, jeg. Får prøve igjen i morgen :)

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar

Var vell i går eller dagen før.. Jeg fant veien til denne siden, via 4chan:

http://www.facebook.com/search/?q=theist&a...TheBible?ref=nf

Og takk gud for det :p

Jeg ler som bare det :wee:

People may want to take Christ out of Christmas, but they can never take Christ out of me. ... If you are a Christian, and are not ashamed of Christ, then post this to your status for 1 day as a light to the world. God Bless those of you who are not ashamed or afraid to do it and whether you like it or not God bless those that don't. Take care. God bless.

Edit: Hun virket noe høy på Jesus..

I LOVE YOU JESUS

Er litt usikker på hvem som er kristne og hvem som prøver å ødelegge..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Jeg brukte en tjukk type nudler fra en asiatisk butikk. Det står desverre ikke noe merkenavn jeg kan tyde, men jeg vil anta at alle typer nudler som har en viss tykkelse vil fungere. Så til selve gjennomgangen.

Jeg kokte nudlene til de ble myke, så lot jeg de stå og kjøle seg utendørs i et dørslag i rundt 1 minutt. I mens laget jeg miksen, som bestod av 2 egg, 3/4 terning kjøttbuljong, en dæsj tørket chili og 2 ts sweet chilisaus.

Deretter mikset jeg nudlene og eggemiksturen, og videre gikk alt opp i en panne jeg hadde varmet på forhånd. Jeg vil anbefale non stick-panner.

Selve stekeprosessen var rimelig smertefri, men det å snu hele greia var litt problematisk og førte til at jeg pådro meg et skikkelig brannsår. Bruk en stekespade som hjelpemiddel her! Videre stekte jeg den til den ble gyllen på begge sider.

Håper dette var til hjelp for alle dere som vil prøve retten! Den er fabelaktig.

On topic: Mon tro om Burak overlever, og oppnår meme-status.

Endret av PederHA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...