Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

jeg kjenner ikke helt til historien, men jeg trodde at vikinger var mer norske. venligst lag det rage bildet norskt med en gang uansett hva som er rett.

 

Svenskene og dankseke var mer pysete vikinger, mer business vikinger. Norske var dem som var mer kjent for plyndring og voldtekt :p

Endret av Anchan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fuck yeah norway

reise over dammen, hive i seg fleinsopp, drepe og voldta nonner og ta med seg alt av verdi tilbake til heimen.. Hvilket geni kom på dette?

 

Men langhåre Harald brant seg litt når han sendte sønnen til England :p

 

Edit:

post-127302-1261054622_thumb.jpg

Greit å ha et bilde i tråden, slik at alt er på det rene :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
reise over dammen, hive i seg fleinsopp, drepe og voldta nonner og ta med seg alt av verdi tilbake til heimen.. Hvilket geni kom på dette?

 

Jeg vet ikke hvor mye av dette stemmer, men jeg fikk høre av en historie student at en av teoriene med denne plyndringen startet som et motangrep mot franskmenn. Franskmennene hadde vært kjipe mot danske vikinger, dette fikk nordmenn fra rogalandsområdet vite og de viste også om en fransk general som holdt til i England en plass. Som et "ikke føkk med norske vikinger" til franskmennene så gikk noen norske vikinger til angrep på denne franske generalen i england. Her skal visst et preste vers oppstått, noe i duren:"kjære gud, beskytt oss mot de fæle norsemenn". Og jeg har også fått vite at vikinger har skylden for at rødhårete "ginger kids" "mangler" sjel, da de rødhårete var de mest brutale. For all del, mulig mye av dette er pisspreik så bare rett meg opp på dette. Teorien fikk jeg fra en historie student, det med rødt hår tror jeg også ble nevnt fra samme person, men er mer usikker på.

 

Uansett, norske vikinger fuck yeah!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...