Skurupu Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg lagde en Norwegchan jeg: Ordspill ftw *dontgetit* Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Never Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Da lærte jeg noe nytt i dag også. Aldri hørt det ordet før. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Omg! De som startet og bruke ordet RANDOM til det du bruker det til Argument (19 år) var newfags. Et ord som har blitt brukt av folk som ikke er tards. Jeg ble forbanna og fikk ondt i meg når jeg hørte en før pubertal gutt på bortimot 11 år brukte orded "Random" i den sammensetningen du har brukt det som. Skal love det, du har sikkert fått ondt i deg selv og hvis du hadde hørt han. Såååå, 4chan fant opp den bruker av ordet "random"? I don't think so. Sa jeg det? Can't see that. Det er snakk om bruken av ordet. Du skrev "De som startet og bruke ordet RANDOM til det du bruker det til Argument (19 år) var newfags." http://www.urbandictionary.com/define.php?term=newfag A newcomer to 4chan. Hated by Anons everywhere. Usually this person consists of failure and tries too hard to fit in. 1392 up, 180 down Hvis de som begynte å bruke ordet "random" til det han bruker det til var newfags, og newfags er de som nylig har kommet til 4chan (pun intended), må jo det bety at i følge deg var det brukere av 4chan som begynte å bruke ordet på den måten. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Mange syke folk på /b/ for tiden. Endret 29. november 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg HATER folk som aldri seeder :@ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg HATER folk som aldri seeder :@ +1 Seeder aldri selv da men.. Endret 29. november 2009 av timb Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Seeder alltid til over 1 helst rundt 15. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) kjipt med folk som ikke seeder, MEEEN når man slår opp med ei dame, hvordan kan man egentlig ødelegge henne? Endret 29. november 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er da ikke vanskelig. 1. Si alt det negative om henne. 2. Få henne til å røpe en hemmelighet og avslør den til alle vennene hennes. 3. Slå henne og kjør hun langt oppi heia i kun undertøyet. Lenke til kommentar
Slashderp Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Det er da ikke vanskelig. 1. Si alt det negative om henne. 2. Få henne til å røpe en hemmelighet og avslør den til alle vennene hennes. 3. Slå henne og kjør hun langt oppi heia i kun undertøyet. GOOOOOOOOOOOO ACID! BEFORE: AFTER: Syre er mye bedre enn å være negativ. Endret 30. november 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fikk denne ideen ifra julereklamene for cola. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er det gærent å få en hel trailerload med cola rett i fanget og nå, da. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 FFFUUU bilder er så oppbrukt at det blir nesten flaut vær gang noen poster en egen-lagd her. Fu meg her og fu meg der. Post heller i fu-tråden om du på død og liv må lage et fu-bilde Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 FFFUUU bilder er så oppbrukt at det blir nesten flaut vær gang noen poster en egen-lagd her. Fu meg her og fu meg der. Post heller i fu-tråden om du på død og liv må lage et fu-bilde fu Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg HATER folk som aldri seeder :@ Seedet twilight siden kl 8 i dag Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Den teller ikke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ikke nevn twilight engang! Huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå