Venerable Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Selvlaget er sjeldent vellaget, men jeg prøver meg: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Man må ha spilt det første Fallout spillet dessverre. Edit: Hvor super mutanter er fienden, og blir styrt av en slags fucked up mutert super PC. Endret 28. november 2009 av Venetar Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nokon som las det intervjuet med ein nullo :S? Lenke til kommentar
Argument Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Disse er også /b/rothers, ser det ut som! Litt OT, men han karen helt til venstre var norsk-læreren min for et par år siden hahaha så random! kjip kar... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Omg! De som startet og bruke ordet RANDOM til det du bruker det til Argument (19 år) var newfags. Et ord som har blitt brukt av folk som ikke er tards. Jeg ble forbanna og fikk ondt i meg når jeg hørte en før pubertal gutt på bortimot 11 år brukte orded "Random" i den sammensetningen du har brukt det som. Skal love det, du har sikkert fått ondt i deg selv og hvis du hadde hørt han. Endret 28. november 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Omg! De som startet og bruke ordet RANDOM til det du bruker det til Argument (19 år) var newfags. Et ord som har blitt brukt av folk som ikke er tards. Jeg ble forbanna og fikk ondt i meg når jeg hørte en før pubertal gutt på bortimot 11 år brukte orded "Random" i den sammensetningen du har brukt det som. Skal love det, du har sikkert fått ondt i deg selv og hvis du hadde hørt han. Såååå, 4chan fant opp den bruker av ordet "random"? I don't think so. Endret 28. november 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 På en måte ikke 4chan men tror den er godkjent fordiom? Jeg tror den stripa var grunnen til at /b/ hadde navnet "Twillight appreciation society" en dag for en stund siden. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nei, det var ikke den stripa. det var så mange som hadde lagd posts om sitt hat mot twilligth. den stripa er forøvrig fra xkcd Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Omg! De som startet og bruke ordet RANDOM til det du bruker det til Argument (19 år) var newfags. Et ord som har blitt brukt av folk som ikke er tards. Jeg ble forbanna og fikk ondt i meg når jeg hørte en før pubertal gutt på bortimot 11 år brukte orded "Random" i den sammensetningen du har brukt det som. Skal love det, du har sikkert fått ondt i deg selv og hvis du hadde hørt han. Såååå, 4chan fant opp den bruker av ordet "random"? I don't think so. Sa jeg det? Can't see that. Det er snakk om bruken av ordet. Shitbricks! 2 og 7 var så like. Classic: Endret 28. november 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Selvlaget er sjeldent vellaget, men jeg prøver meg: Om det hjelper så tok jeg den Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 random, tror jeg er nok en amerikansk utrykk. Bl.a hører man bruker det i Jennifer's Body. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ordet random er like vanlig som ordet cheese. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Omg! De som startet og bruke ordet RANDOM til det du bruker det til Argument (19 år) var newfags. Et ord som har blitt brukt av folk som ikke er tards. Jeg ble forbanna og fikk ondt i meg når jeg hørte en før pubertal gutt på bortimot 11 år brukte orded "Random" i den sammensetningen du har brukt det som. Skal love det, du har sikkert fått ondt i deg selv og hvis du hadde hørt han. Spesiell tråd dette her. Mente bare at det var litt tilfeldig å finne et bilde av eks-norsklæreren i en 4chan-tråd som jeg er innom for ca første gang Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Spesiell tråd? Nei, nå har jeg virkelig hørt alt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Dårlig lærer når han engang ikke klarte å lære deg å bruke norsk. Lenke til kommentar
Slashderp Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Dårlig lærer når han engang ikke klarte å lære deg å bruke norsk. THA JOKAR HAS SPATTAT YUO Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg lagde en Norwegchan jeg: Ordspill ftw 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå