Dynejonas Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ser ut som en custom controller. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ser ut som en custom controller. Er det en tøffel jeg ser litt til høyre i bildet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ser ut som en custom controller. Er det en tøffel jeg ser litt til høyre i bildet? Satser på at det er tuppen av greia hun har mellom bena :!: Lenke til kommentar
fgr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 er det noen som har noen type "perfection" motivators av grisedigge damer? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 er det noen som har noen type "perfection" motivators av grisedigge damer? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Så kommer det store spørsmålet: Er hun død eller ikke? Jeg tror hun ikke er død, fordi i de forskjellige bildene flytter føttene på seg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har du flere bilder? Need! Er vel ikke rart at føttene har bevegt på seg, i dette bildet er jo høyre fot satt opp. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror det hele startet med at EN svarte til bildet at hun var død(sikkert fordi hun ikke ser mot kameraet eller noe) så deretter har jo nesten allesammen trodd på det. Men nei, hun er da vel ikke død :o Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det skal da ikke være så vanskelig og få tak i ei sklie som det i live. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Red.: Gøh, jeg trodde jeg var i SnowDOG's, jeg. D: Endret 6. november 2007 av Daniel Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har du flere bilder? Need! Er vel ikke rart at føttene har bevegt på seg, i dette bildet er jo høyre fot satt opp. Lenke til kommentar
drood Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) http://img210.imageshack.us/img210/8421/1194493157275ru8.jpg din gris.. Endret 8. november 2007 av drood Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Herregud, vær så snill å si at du bruker proxy. Vær så snill å si at du bruker en proxy og at det er der den ble sperret og at du ikke faktisk lastet det opp? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eller at det er noen andre som har tatt bilde og lagt det ut et eller annet sted? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eller at noen har brukt et bilderedigeringsprogram og selv lagt til grunnen for ban-en. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg driter i hva grunnen er, jeg bare vil vite at det ikke er ham som har fått den faktiske banen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg må si meg uenig. Jeg vil gjerne vite at han har gjort noe slikt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bilde blir 3,14 ganger morsommere hvis det er han som har fått den, men det er selvfølgelig ikke tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå