svelemoe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Endret 15. oktober 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Endret 15. oktober 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 hahaha bøffa du bildet mitt? fjerna en teit kommentar i midten så jeg vet den er min Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vowels, er du seriøs? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Omtrent alle poster de siste 24 timene er slettet og Langkatts post er eneste som har holdt seg helt på tema. Dette er rett og slett ikke godt nok så lenge denne trådens mål er det den er. Det er opprettet en tråd her hvor denne trådens fremtid kan diskuteres, men for nå kan dere se på denne posten som siste advarsel. OT-prat i denne tråden, uavhengig om et bilde blir lagt ved i samme post vil resultere i overdreven reaksjon. Så la meg oppsummere: -Det er lov å poste bilder -Det er lov å kommentere bilder Denne posten skal ikke kommenteres her i tråden. Tilbakemeldinger kan sende på PM til en moderator. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 hahaha bøffa du bildet mitt? fjerna en teit kommentar i midten så jeg vet den er min Det gjorde jeg. Den måtte nesten inn her synes jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor @moderator: Håper denne kommentaren er ok siden jeg snakker om bildet jeg posta i stad Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hei gutter! Er dere med på morroa eller? Captain Falcon: Leste på dagbla at en gutt vistnokk skulle ha tatt seg en flyvetur. Men etter mye søking når ballongen landet fant de ut at han gjemte seg på garasjens loft. "Chips Handon" bestille en pizza til dem, før ballongen hadde landet / funnet gutten. Hvis dere er raske, tråden startet fra første nyhet om hendelsen: http://img.4chan.org/b/res/167730747.html http://img.4chan.org/b/res/167743242.html Delivery: http://s698.photobucket.com/albums/vv346/P...zadelievery.flv Endret 15. oktober 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) hahaha bøffa du bildet mitt? fjerna en teit kommentar i midten så jeg vet den er min Det gjorde jeg. Den måtte nesten inn her synes jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor @moderator: Håper denne kommentaren er ok siden jeg snakker om bildet jeg posta i stad null stress, den ble moderert bort fra den andre tråden allikevel... måtte lage en til Endret 15. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Noen er hjævli bra: Endret 15. oktober 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Wakka wakka makka phone? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Wakka wakka makka phone? Straight from the top of my dome? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Men for faen da, dette er en bildetråd, og etter så mange advarsler er det enda folk som ikke har greid å få dette dytta inn i knøtta? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det var en kommentar til bildet. Og det har vi fått go ahead på at er lov. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hmm.. Fair enough^^ Bare jeg som blir litt gretten når jeg ikke har fått morgenprellen min, men den sitter godt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå