knopflerbruce Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Kvaliteten har tatt seg opp her inne nå, de siste sidene har jo faktisk fått undertegnede til å dra på smilebåndet Moar whine with the cheese, please. Mr. Bighead på #4 må jo være det man får hvis man mikser 50% Pinky og 50% The Brain... HUEHUEHUEHUEHUE Lenke til kommentar
Danek Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Er en fin-fin ting, denne 4chan-tråden her på diskusjon.no Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Det er kun de med Downs som kan telle til potet. Og vi mobber de fordi vi ikke klarer dette selv. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Tits or GTFO -------------------------------------------------------------- Endret 30. mai 2013 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Populært innlegg Rudde Skrevet 30. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2013 12 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Total Recall 10/10 would so absolutely bang. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Jeg tror dette må være den mest irriterende og tarvelige tråden jeg har sett på forumet. Jeg tror den til og med utkonkurrer "telletrådene". En gjeng med umorsomme wannabe-kule tullinger uten grenser og tilsynelatende uten noe moralsk kompass, poster umorsomme bilder som de ikke har laget selv. Jeg må nesten spørre følgende: 1. Hvorfor opprette en tråd om 4chan på et annet forum enn 4chan? Er problemet at dere ikke kan engelsk godt nok? 2. Hvorfor prøve å ta kredit for noe som du ikke har laget selv? 3. Er ikke meningen med humor at den skal være morsom? 4. Må en ikke ha en form for hjerneskade for å synes at "LOLcat"-bilder er morsomme? 5. Blir et bilde automatisk morsomt fordi det bruker samme stil som "LOLcat"? 6. Er et "meme" morsomt bare fordi det er et "meme"? 7. Har det falt dere inn at personene dere mobber faktisk er ekte mennesker som ufrivillig har blitt gjenstand for Photoshop-humor? Hvordan ville du reagert om du selv endte opp på et "4chan"-bilde? 8. Hvorfor skriver dere tidvis på engelsk og bruker 4chan-lingo når dette er et norsk forum som ikke heter 4chan? Hva i alle dager er vitsen? Endret 31. mai 2013 av Spenol 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg E.C. Skrevet 31. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. mai 2013 21 Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Tippet at "svaret" ville bli et bilde med påskriften "U MAD BRO?", og det var visst ikke så langt unna. Morsomt at dere prøver å drite ut andre mens dere selv kommuniserer ved hjelp av bilder (som andre har laget). Jeg tror faktisk, for å være helt alvorlig, at det er slik en ape ville kommunisert om den ble koblet til en datamaskin. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg FrankBjarne Skrevet 31. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. mai 2013 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Staketten Skrevet 31. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg tror dette må være den mest irriterende og tarvelige tråden jeg har sett på forumet. Jeg tror den til og med utkonkurrer "telletrådene". En gjeng med umorsomme wannabe-kule tullinger uten grenser og tilsynelatende uten noe moralsk kompass, poster umorsomme bilder som de ikke har laget selv. Jeg må nesten spørre følgende: 1. Hvorfor opprette en tråd om 4chan på et annet forum enn 4chan? Er problemet at dere ikke kan engelsk godt nok? 2. Hvorfor prøve å ta kredit for noe som du ikke har laget selv? 3. Er ikke meningen med humor at den skal være morsom? 4. Må en ikke ha en form for hjerneskade for å synes at "LOLcat"-bilder er morsomme? 5. Blir et bilde automatisk morsomt fordi det bruker samme stil som "LOLcat"? 6. Er et "meme" morsomt bare fordi det er et "meme"? 7. Har det falt dere inn at personene dere mobber faktisk er ekte mennesker som ufrivillig har blitt gjenstand for Photoshop-humor? Hvordan ville du reagert om du selv endte opp på et "4chan"-bilde? 8. Hvorfor skriver dere tidvis på engelsk og bruker 4chan-lingo når dette er et norsk forum som ikke heter 4chan? Hva i alle dager er vitsen? 1. 2. Har det hendt her? 3. 4. 5. 6. 7. 8. 11 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Bildene som postes her "hjelper" ikke akkurat mot "argumentene" til Spenol. Men ja, å prøve å tolke denne tråden eller ta den seriøst er ikke spesielt smart. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg tror dette må være den mest irriterende og tarvelige tråden jeg har sett på forumet. Jeg tror den til og med utkonkurrer "telletrådene". En gjeng med umorsomme wannabe-kule tullinger uten grenser og tilsynelatende uten noe moralsk kompass, poster umorsomme bilder som de ikke har laget selv. Jeg må nesten spørre følgende: 1. Hvorfor opprette en tråd om 4chan på et annet forum enn 4chan? Er problemet at dere ikke kan engelsk godt nok? 2. Hvorfor prøve å ta kredit for noe som du ikke har laget selv? 3. Er ikke meningen med humor at den skal være morsom? 4. Må en ikke ha en form for hjerneskade for å synes at "LOLcat"-bilder er morsomme? 5. Blir et bilde automatisk morsomt fordi det bruker samme stil som "LOLcat"? 6. Er et "meme" morsomt bare fordi det er et "meme"? 7. Har det falt dere inn at personene dere mobber faktisk er ekte mennesker som ufrivillig har blitt gjenstand for Photoshop-humor? Hvordan ville du reagert om du selv endte opp på et "4chan"-bilde? 8. Hvorfor skriver dere tidvis på engelsk og bruker 4chan-lingo når dette er et norsk forum som ikke heter 4chan? Hva i alle dager er vitsen? BÆSJ! 4 Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg tror faktisk, for å være helt alvorlig, at det er slik en ape ville kommunisert om den ble koblet til en datamaskin. Jeg tror den ville skreket og kastet hdmi-kabelen på deg. Eller scart? Usb? Hva slags tilkoblingsmuligheter har egentlig den gjevne apekatt? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå