Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror dette må være den mest irriterende og tarvelige tråden jeg har sett på forumet. Jeg tror den til og med utkonkurrer "telletrådene". En gjeng med umorsomme wannabe-kule tullinger uten grenser og tilsynelatende uten noe moralsk kompass, poster umorsomme bilder som de ikke har laget selv.

Jeg må nesten spørre følgende:

1. Hvorfor opprette en tråd om 4chan på et annet forum enn 4chan? Er problemet at dere ikke kan engelsk godt nok?

2. Hvorfor prøve å ta kredit for noe som du ikke har laget selv?

3. Er ikke meningen med humor at den skal være morsom?

4. Må en ikke ha en form for hjerneskade for å synes at "LOLcat"-bilder er morsomme?

5. Blir et bilde automatisk morsomt fordi det bruker samme stil som "LOLcat"?

6. Er et "meme" morsomt bare fordi det er et "meme"?

7. Har det falt dere inn at personene dere mobber faktisk er ekte mennesker som ufrivillig har blitt gjenstand for Photoshop-humor? Hvordan ville du reagert om du selv endte opp på et "4chan"-bilde?

8. Hvorfor skriver dere tidvis på engelsk og bruker 4chan-lingo når dette er et norsk forum som ikke heter 4chan? Hva i alle dager er vitsen?

Endret av Spenol
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Tippet at "svaret" ville bli et bilde med påskriften "U MAD BRO?", og det var visst ikke så langt unna.

Morsomt at dere prøver å drite ut andre mens dere selv kommuniserer ved hjelp av bilder (som andre har laget). Jeg tror faktisk, for å være helt alvorlig, at det er slik en ape ville kommunisert om den ble koblet til en datamaskin.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror dette må være den mest irriterende og tarvelige tråden jeg har sett på forumet. Jeg tror den til og med utkonkurrer "telletrådene". En gjeng med umorsomme wannabe-kule tullinger uten grenser og tilsynelatende uten noe moralsk kompass, poster umorsomme bilder som de ikke har laget selv.

Jeg må nesten spørre følgende:

1. Hvorfor opprette en tråd om 4chan på et annet forum enn 4chan? Er problemet at dere ikke kan engelsk godt nok?

2. Hvorfor prøve å ta kredit for noe som du ikke har laget selv?

3. Er ikke meningen med humor at den skal være morsom?

4. Må en ikke ha en form for hjerneskade for å synes at "LOLcat"-bilder er morsomme?

5. Blir et bilde automatisk morsomt fordi det bruker samme stil som "LOLcat"?

6. Er et "meme" morsomt bare fordi det er et "meme"?

7. Har det falt dere inn at personene dere mobber faktisk er ekte mennesker som ufrivillig har blitt gjenstand for Photoshop-humor? Hvordan ville du reagert om du selv endte opp på et "4chan"-bilde?

8. Hvorfor skriver dere tidvis på engelsk og bruker 4chan-lingo når dette er et norsk forum som ikke heter 4chan? Hva i alle dager er vitsen?

BÆSJ!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk, for å være helt alvorlig, at det er slik en ape ville kommunisert om den ble koblet til en datamaskin.

Jeg tror den ville skreket og kastet hdmi-kabelen på deg. Eller scart? Usb? Hva slags tilkoblingsmuligheter har egentlig den gjevne apekatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...