Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som vi har fått en ny norsk "John".

2va1ao3.jpg

 

 

God kveld alle sammen, må nesten ta opp en liten ting. Det er det med at folk skal hate på meg, altså ikke så mangen jenter for å si det sånn, men en god del gutter!.

Hvorfor er det egentlig slik? joda, det kan jeg så gjerne fortelle dere. For det første, jeg sier akkurat det jeg mener, og det gjør enkelte litt sint og forbanna, fordi jeg tør og si ting andre ikke tør. Folk hater på meg fordi jeg er så mye bedre enn alle andre, og det vet dere så jævlig godt. Sååååååååååå jævlig mangen jenter kommer bort til meg på byn, mens dere må fiske etter fitte ved å spørre meg om jeg kan hooke dere opp eller introdusere dere for damer, hahahahaha, losers!. Når jeg sier nei, du får gå bort og prøve deg på hun uten min hjelp, jammen rene? om du går bort for meg, så har jeg mye bedre sjanse, NEI, då vil damene ha meg, og det er game over for DEG!

Folk hater på meg fordi jeg kan alt, jeg kan rappe, har flere hundre tusen visninger på nettet, er den beste mannlige bloggeren i norge, er deilig ( ikke motsi meg ) har perfekt hår og er solbrun..

Og la meg ta opp en ting, enkelte av dere gutter som kommenterer på bloggen min sant? Jeg gikk innpå facebooken din, søkte på deg, fordi du var tøff nok til og skrive ditt fulle navn, og ser jeg at du er i et forhold med en jente, vet du hva som er litt morsomt? at hun har skrevet til meg før om at vi må finne på noe sammen, vors, byn, you name it, med mangen <3 hjerter i chatten, men hysj hysj skriver hun, dette var når hun var i et forhold med deg, og hun er det fremdeles, jeg skal være grei og ikke nevne navn, er grei på den måten...

Ser dere ikke egentlig hva som skjer då? og ja, damene deres kommer til meg på byn, bak ryggen deres, så er det rart dere hater på meg? LOL....

Dere hater fordi jeg er den dere vil være, dere vil jo ha den oppmerksomheten jeg har, dere vil jo være den som hele bergen kjenner, men dere kan aldri klare å oppnå det jeg har klart når det gjelder oppmerksomhet, bloggen, youtube, vet dere hva? bare google meg, se alt dere finner, les alle intervjuer, ALLE VET HVEM JEG ER!

DU hater på meg fordi jeg er så inn i helvette RÅ, DEILIG,OG den MEST PERFEKTE BLOGGEREN..............EVER!!

Skål og god helg!...

Og Btw jeg betaler aldri for en dritt på byn, V.I FUCKIN P !!!!!!!!!!! sjalu? eeeh ja, du må punge ut penger opp etter rævholet, og når helgen er over må du spise nuddler og grine deg en elv, mens damen din har gått bak ryggen din og brukt opp pengene dine, cry me a river !!! Er det rart jeg er hatet av gutter?

trenger du sex tips? http://renekleveland.blogg.no/1358799817_sex_tips_til_alle_les.html

PS: damen din går bak ryggen din! men er det rart? hun er barbie og vil ha ken, let's go party

http://renekleveland.blogg.no/1369432867_hvorfor_gutter_hater_.html

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...