Nopros Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Kan du egentlig bli straffet for noe slikt hvis det ikke er relatert til skolen? Skolen ser på oss som ambassadører for skolen, og at det er deres jobb å "utvikle våre elever til gode samfunnsborgere hvor våre elever fremstår som, og utvikler seg til å bli gode ambassadører for begrepene toleranse og respekt." http://freak.no/forum/showthread.php?t=248123 Endret 11. mai 2013 av Nopros Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Forhåpentlegvis er innhaldet i denne tråden såpass bra at folk enten: 1. Eller 2. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Man kan bli til og med bli straffet av skolen hvis du slåss med en uteligger rett utenfor skolens område. u wot m8 Har du noen sak eller erfaring rundt dette? Hvorfor er kvalitetsnivået i denne tråden så ekstremt mye høyere enn i resten av forumet? Survival of the fittest. Let the circlejerk begin. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 u wot m8 Har du noen sak eller erfaring rundt dette? Ikke akkurat som eksemplet, men jeg har blitt "steinet" rett utenfor skolens område. Og det ble slått hardt ned på de som var med på leken. Det var en steinkrig, som jeg ikke var med på, og jeg var et av ofrene som ble truffet av en stein, som gjorde at jeg nesten ble blind(!) Det ble opprettet en sak rundt det, og de involverte ble innkalt til møte med rektor osv. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Ikke akkurat som eksemplet, men jeg har blitt "steinet" rett utenfor skolens område. Og det ble slått hardt ned på de som var med på leken. Det var en steinkrig, som jeg ikke var med på, og jeg var et av ofrene som ble truffet av en stein, som gjorde at jeg nesten ble blind(!) Det ble opprettet en sak rundt det, og de involverte ble innkalt til møte med rektor osv. Det er vel politisak? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Nope, jeg tror ikke det ble det. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Prøver oss med litt originalt innhald, la denne ut i morosamtråden og. Men kom i hug at i kunne fukte fantestavene dykk og. Endret 16. mai 2013 av Nebuchadnezzar 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Sildre Staven, vill jeg vite hva Sildre betyr? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Røslehamaren reporting in. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Skrukkevalken reporting in. Sildre Staven, vill jeg vite hva Sildre betyr? Sildre er ikke så farlig, men det er værre med fantevatn eller skrukkesaft. Endret 16. mai 2013 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Gledetante. BBL, ut å handle sminke, miniskjørt og fiskenetting. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Overrasker meg hvor mange som tør spørre mamma og/eller pappa om når de ble UNNFANGET. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er bare å trekke fra 9 mnd det da. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Overrasker meg hvor mange som tør spørre mamma og/eller pappa om når de ble UNNFANGET. Du trenger ikke spørre, legg på tre måneder +- 7 dager fra bursdagen med mindre du vet du kom ut særdeles sent/tidlig, og så velger du et navn som er morsomt, f. eks. Skrukkestaven Endret 16. mai 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Overrasker meg hvor mange som tør spørre mamma og/eller pappa om når de ble UNNFANGET. Tør du ikkje ? Ni verte vel ikkje disco homo? Endret 16. mai 2013 av Nebuchadnezzar 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå