Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så vi skal få lov til å bryte samtlige retningslinjer kun for å ha en "Best of 4chan" tråd, som forøvrig bryter med Rule #1 og #2?

Gidd å være wannabe mod.

Gidd å være wannabe /b/tard. Eller vil du dra den enda lenger?

1. Vær snill og grei. Saklighet og høflighet er viktig.

2. Bruk emnefeltet godt.

utenom litt "fjas" så kan jeg ikke si at disse er brutt .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Rules?

Jeg kommer nok til å prøve å skylle gjennom hjernen min med klorin for å få visse bilder ut av hodet..

Hardware kan være litt streng på visse ting (som pedobear tråden som jeg fikk avslag på å lage), men jeg er sikker på at det er til vårt beste.

Vi vil jo ikke se tråden fylt med futa,guro osv.. eller? :ninja:

Kjære 4Chan, eneste som fremdeles får meg til å ville rive ut øya mine :omg:

Lenke til kommentar
Så vi skal få lov til å bryte samtlige retningslinjer kun for å ha en "Best of 4chan" tråd, som forøvrig bryter med Rule #1 og #2?

Gidd å være wannabe mod.

Gidd å være wannabe /b/tard. Eller vil du dra den enda lenger?

1. Vær snill og grei. Saklighet og høflighet er viktig.

2. Bruk emnefeltet godt.

utenom litt "fjas" så kan jeg ikke si at disse er brutt .

Haha, oh wow.

Lenke til kommentar
Ingen som tvinger dere til å stikke innom. Hvis dere vil ha enkle humorbilder, sjekk ut snowdog sin tråd eller whatever.

Hvis du tror det er snakk om at vi ikke skjønner 4chan humoren og slikt, har du misforstått hele greia. Det jeg mente var at selv om det er 4chan det er snakk om her, betyr ikke det at vi kan poste bilder og linker som bryter forumretningslinjene.

Eller er du uenig?

Lenke til kommentar
Ingen som tvinger dere til å stikke innom. Hvis dere vil ha enkle humorbilder, sjekk ut snowdog sin tråd eller whatever.

Hvis du tror det er snakk om at vi ikke skjønner 4chan humoren og slikt, har du misforstått hele greia. Det jeg mente var at selv om det er 4chan det er snakk om her, betyr ikke det at vi kan poste bilder og linker som bryter forumretningslinjene.

Eller er du uenig?

Har fungert fint å bare slenge på en warning på bilder som er "ekle", har ikke fått noen warnings enda på forskjellige tråder >.>

Her for eksempel et bilde av en katt som er hengt, ikke trykk hvis du ikke vil se.

Lenke til kommentar

Eller er du uenig?

Har fungert fint å bare slenge på en warning på bilder som er "ekle", har ikke fått noen warnings enda på forskjellige tråder >.>

Her for eksempel et bilde av en katt som er hengt, ikke trykk hvis du ikke vil se.

sykeste jeg har sett!"! fyyyy faen!!§!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

/delete thread please :(

Lenke til kommentar

Eller er du uenig?

sykeste jeg har sett!"! fyyyy faen!!§!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

/delete thread please :(

huh?

DeadKitten_hanged_by_TroubleNight.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...