Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I find this offensive! The numbers don't add up!

░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒░░░░░░░ ░░░░░█▒░░░░░░░░▓██▓▓██▒▒▓▓█▓░░░░░░░█▓░░░░░░░░░░░░░▓███▓██▒▒▓██▓░░░░ ░░░░██░░░░░░▒██▒█░░░░█▒░░░░▒██░░░░▒██░░░░░░░░░░░██▒█▒░░░▓▓░░░████░░ ░░░██░░░░░░░▒▒░░█▒░░░█▒░░░░░░▒░░░░░██░░░░░░░░░░░▒░░█▒░░░█▓░░░░██░░░ ░░██░░░░░░░░░░░░░██▓█▒░░░░░░░░░░░░▒████▒░░░░░░░░░░░░▓▓██▓░░░░░░█▓░░ ░▒█▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒██▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░ ░▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▓░ ░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒██░ ░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒██░ ░▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓█▒░░░░░██▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓█▒░ ░░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███▒▓▓██▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░ ░░▒█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒░░░▒▓██▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓█▒░░ ░░░▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██▒░░░░░░░░░░░░▓█▒░░░░░░░░░░░░░░▒█▒░░░ ░░░░▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒███▓▓▒▒▒▓▓███▓░░░░░░░░░░░░░░░▒█▒░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒▒▓▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒░░░░░░

Lenke til kommentar

Det der er humor for "edgy" ungdommer som liker ting som er feil/provoserende. Jeg kan til dels forstå humoren, men ser ingen grunn til å vise resten av diskusjon.no hvor "gæren" du er med slike bilder.

Bilder med "fixed text" er helt greit.

• Liker 3
Lenke til kommentar

bæbubæbu moralpolitiet til tjeneste.

Vel, greit det da hvis man ser slik på saken.

En dag kan tilsvarende hendelse treffe din(les alles) familie eller noen av nærstående.

Så, jeg lar bildet stå slik at det er synlig for alltid og evig for alle på nettet.

( sammen med tilhørende poster.)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Den eneste delen av retningslinjene jeg kan se dette kan gå under er denne:

"Bilder som ikke strider mot retningslinjene, men som antas å være støtende for enkelte grupper, skal plasseres i skjul-tags med beskrivelse av innhold."

Hvis det bildet der er OK er det vel fritt fram for å poste gore også, i skjul-tag med beskrivelse av innhold? Det er hvertfall det som klart og tydelig står der. Gore passer heller ikke under noen andre punkter. Provokasjonspunktet er nok ment som et forsøk på å provosere en eller flere debattanter i en diskusjon, da samme punkt omhandler trolling. Dette er ikke trolling, og ingen her blir provosert på DEN måten uansett hva som postes. Finner ingen ting om at vold/død skal forbys, heller. Ikke at man ikke kan ha det morro med det seriøse ting heller.

Hvis jeg skal leke forummoderator litt ytterligere, så burde alle "niggerpostene" ha denne skjul-tag'en også, da de åpenbart kan være provoserende for de stakkars mørkhudede. Ditto med muslimposten øverst på denne siden. Ikke at jeg bryr meg en dritt personlig, bare observerte det da jeg gikk gjennom retningslinjene her nå isted.

Lenke til kommentar

Nja?

Vi har også dette da:

Retningslinjene inneholder de regler som skal følges på Diskusjon.no. Endelig ansvar for utforming og tolking av retningslinjer gjøres av ansvarlig redaktør. Diskusjon.no er en del av Edda Digital og retningslinjene er underlagt Felles juridiske betingelser for opprettelse av brukerkonto, i tillegg til at nettverket forholder seg til Vær-varsom plakaten.

Så helt fritt frem er det ikke i tråden.

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...