N o r e n g Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hahahahahahah du påstår Linux er uten ekstra arbeid. Fucking priceless Linux er akkurat som Windows, bare at du har 9 543 234 264 543 forskjellige valg på hvordan du ønsker å organisere skrivebordet før du må gjennom 9001 steg i BASH for å få skjermkortdriveren til å samarbeide med nettverksdriveren etter at du har kompilert 190 234 543 linjer med kode så Firefox fungerer. Ja, jeg overdriver her. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hva er Linux da? Enkelt og fleksibelt. Kommer dessverre ikke særlig preinstallert (og uten proprietære tillegg (stort sett) en del på død og liv må ha). Det kan være vanskelig og, men isåfall tar du et aktivt valg for at det skal bli sånn. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg får ta æren av og få denna tråden på riktig sport igjen: 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Kan dere dra denne Linux masinga vekk fra 4chan tråden please? Jævla flamere og flamebaits om hverandre 2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg tror dere mener GNU/Linux. 8 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Windows-kategorien er den vegen -> http://www.diskusjon...p?showforum=104Linux-kategorien er den vegen -> http://www.diskusjon...hp?showforum=27 Prøv igjen den som vil ha pause frå forumet ut dagen. 2 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Flink som fant /r/4chan da. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 >everything i saw on reddit has to be from reddit No, go away. Jeg har ikke noe imot Reddit, men jeg hater folk som deg. Hopp utfor ett stup eller hold kjeft. Det forklarer derimot hvorfor denne tråden består av folk som bare bruker 4chan som en daglig "lets laugh at dumb pictures" da. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hopp utfor ett stup eller hold kjeft. sry bor i danmark er ikke noe stup her heHUhe Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Han snakket ikke til deg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Han snakket ikke til deg. åååååhhh hvrdan knne jeg vite dt kan quotet jo ike !!! . . . Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 åååååhhh hvrdan knne jeg vite dt kan quotet jo ike !!! . . . epic fail lol Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nivået på humoren i tråden for øyeblikket | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Her 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Betre no? IKKE TRO DU ER NOE!!!1!!1!"!22!442!822! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 >everything i saw on reddit has to be from reddit No, go away. Jeg har ikke noe imot Reddit, men jeg hater folk som deg. Hopp utfor ett stup eller hold kjeft. Det forklarer derimot hvorfor denne tråden består av folk som bare bruker 4chan som en daglig "lets laugh at dumb pictures" da. Neida, men er samme url som på reddit. Kan være det var han som posta det på reddit også. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nivået på humoren i tråden for øyeblikket | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Her >antyder at humoren noensinne har vært: | | Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå