Kaymeerah Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Beklager, jeg visste ikke det var obligatorisk å lurke på /b/ for å delta i denne tråden. Som om du ikke er en av de som poster mest /b/-tier humor i denne tråden, eller ser du deg selv som overlegen fordi du sitter på /v/? (lol) 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) u bends bro? Endret 2. desember 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Alle som henger på 4chan er stinkyshits da så... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Guaranteed replies. Er du vel egentlig ikke bare butthurt fordi jeg knuser deg i hver Linux vs. Windows diskusjon? Endret 2. desember 2012 av Kaymeerah 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Vennligst definer knuse. føler meg fortsatt like bra etter en diskusjon med deg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Vennligst definer knuse. føler meg fortsatt like bra etter en diskusjon med deg. "Knuse" vil si at jeg kommer med flere argumenter på hvorfor Windows er shit mens du sitter i ett hjørne og skriker "brukerfeil" eller "hvem trenger det der?" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ja, det samme kan man si om mp3 vs FLAC-debatten også, men er ikke vanskelig å se hva som blir mest brukt... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ikke sammenlignbart. Linux tar både mindre plass (mp3) og har bedre kvalitet (flac) på innholdet enn Windows Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Såklart det er sammenlignbart. FLAC (og linux) er for "elitister", som vil ha full kvalitet og/eller kontroll over musikken (og OSet). MP3 (og Windows) er for "hvermannsen", som vil ha noe som fungerer uten ekstra arbeid. 4 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hahahahahahahaha, det er det største fjaset jeg har hørt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Alt du/dere ikke mener er jo fjas da så. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Er det fjas at Windows sitt display system kjører i kernel mode? Hahahahaha. I can smell the butthurt all the way over here in Bergen. Need some baby powder with that? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Vis meg den Windowsversjonen som fungerer uten ekstra arbeid og som er for hvermannsen. Jeg har nemlig aldri sett den. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Bare fordi du er emneveik betyr ikke det at Windows er dårlig. Eneste grunnen til å bruke Linux er en mini distro uten ui på en gammel bærbar pc. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Vis meg den Windowsversjonen som fungerer uten ekstra arbeid og som er for hvermannsen. Jeg har nemlig aldri sett den. Den du får servert når du kjøper ferdig PC fra Elkjøp eller andre leverandører av ferdig-PC-er. 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Windows er dårlig fordi det er dårlig, uavhengig av mine emner [sic]. Den du får servert når du kjøper ferdig PC fra Elkjøp eller andre leverandører av ferdig-PC-er. Right. Du innser at denne verken er fungerende eller uten ekstra arbeid, right? Endret 3. desember 2012 av Lycantrophe 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hahahahahahah du påstår Linux er uten ekstra arbeid. Fucking priceless 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Jeg sier bare at Windows ER ekstra arbeid. Ikke legg ord i munnen min. Endret 3. desember 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hva er Linux da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå