internet wizard Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hei Homser, Mitt navn er John, og jeg hater hvert eneste av dere. Dere er allesammen feite, funskjonshemmede tapere som bruker hvert sekund av dagen deres foran dataen og ser på dårlige bilder. Dere er alt som er dårlig i verden. Ærlig talt, har noen av dere noen gang fått noe fitte Liksom, jeg mener at det er sikert morsomt å gjøre narr av folk for sine egene usikkerhet, men dere tar det til en helt ny nivå. Dette er enda verre enn å onaneri til bilder fra Facebook. Ikke vær en fremmed. Bare riv løs på meg. Jeg er for det meste perfekt. Jeg var kaptein av fotball laget, og starteren av basketball laget. Hvilkne sport spiller dere, unntatt onaner over nakne bilder av tegnte Fire Embler folk I får også reine 6'ere, og jeg har en jævelig hot dame (Hun sugde meg i stad, var SÅ jævelig rå). Dere er alle sammen homser som burde bare ta selvmord. Takk for at dere hørte på. bilde er relevant Det er meg og kjerringa. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zodihax Skrevet 21. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. september 2012 wow, imponerende google translate 10 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Endret 21. september 2012 av Occi 8 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Bitch, My name is John, and I all hate you. You fat, slow, still life every second of every day a silly picture sent In this world, You are a bad thing. You tell the truth, not a cat? To a whole new level, because of anxiety due to their interesting and fun, but I think that means I will. Facebook unventilated photos. Do not be a stranger. Just the best day of press. I was perfect. I was the football team, captain of the basketball team starting lineup. Sport jack Japan than the pull-down "naked you? Also, my mother is (SO cash right away whats her) girlfriend Press gay his man to kill you. Thank you very much for your kind attention can . Image relative: This is me and mine child. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hei John. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Rart at alle disse 4chan-"most embarassing" episodene handler om spraybæsj.. Endret 23. september 2012 av Bytex 3 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 >>Det er 4chan Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 oi shit spaca tv: http://www.youtube.com/watch?v=FRk5bMDs0Iw&feature=player_detailpage det er den du kjøper til dama når hu klager over at det er fettflekker på fjernkontrollen etter at ungene har spist pizza. hu begynner å hate det mer og mer, og til slutt finner du det på en elkjøpbutikk. og så bare kræsjer det hele tiden jeg kom på et firma! helt ny ide! folk som psykisk fikser opp gamlinger sånn at de ikke hater gamle knarkere! vi bruker akupunktur! gamle mødre som bruker akupunktur og såbnn drit kommer til å sende gubbene sine dit! og så får vi statlig støtte for å starte det. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Litt av en faggot det der må jeg si; kjøper konsertbilett til Black Eyed Peas. 6 Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) laget selv Endret 25. september 2012 av N* 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) this tread needs moar /k/ Endret 29. september 2012 av internet wizard 5 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) fuck. jeg er bannet fra 4chan for alltid for å poste CP. postet ikke CP, men *fjernet* Endret 8. juni 2013 av Alastor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Vel, diskusjon.no er ikke stedet å poste alt du blir bannet fra 4chan for. Learn your lesson and move on. Endret 30. september 2012 av Bytex Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er vel ikkje CP, ho ser no ut som ho er 48 år gamal. 5 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 fuck. jeg er bannet fra 4chan for alltid for å poste CP. postet ikke CP, men denne. er en gif. Shut it and wait. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) sup faggots? Endret 3. oktober 2012 av internet wizard 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå