Kaymeerah Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Du? Overrasker meg ikke ettersom du poster umorsomme bilder fra /b/. Endret 22. august 2012 av Kaymeerah 2 Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) ITT: Endret 22. august 2012 av Terrasque Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Du? Overrasker meg ikke ettersom du poster umorsomme bilder fra /b/. Non4chanrelatedpicture Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Du? Overrasker meg ikke ettersom du poster umorsomme bilder fra /b/. Was zur Hölle sagtest du gerade über mich, du kleine Fotze? Ich lasse dich wissen, dass ich als Klassenbester bei der GSG9 abschloss, und in mehrere geheime Überfälle auf Al-Quaida verwickelt war, und dass ich über 300 bestätigte Abschüsse besitze. Ich wurde in Gorilla-Taktiken ausgebildet und ich bin der beste Scharfschütze in der gesamten Bundeswehr. Du bist nichts anderes als ein weiteres Ziel für mich. Ich werde dich mit einer nie da gewesenen Präzision von dieser Erde fegen, damit das klar ist. Du denkst, du kommst ungeschoren davon, wenn du solchen Scheiß über mich im Internet schreibst? Denk nochmal nach, Arschloch! Während wir miteinander kommunizieren, kontaktiere ich mein Geheimnetzwerk von Verfassungsschützern über Deutschland hinweg und deine IP wird soeben verfolgt, also solltest du dich besser auf den Sturm vorbereiten, du Made. Der Sturm, der dein kleines, armseliges Leben auslöschen wird. Du bist verdammt nochmal tot, Scheißer. Ich kann zu jeder Zeit überall sein und dich in über siebenhundert Variationen töten, und das bezieht sich nur auf meine Hände! Ich bin nicht nur im unbewaffneten Kampf ausgebildet, ich habe außerdem Zugriff auf das gesamte Arsenal der Bundeswehr und ich werde es bis zum letzten ausreizen, um deinen kleinen, wertlosen Arsch von diesem Kontinent zu entfernen, du kleiner Wichser. Wenn du nur gewusst hättest, welche Vergeltung dein kleiner, "schlauer" Kommentar über dich bringen wird, hättest vielleicht deine verschissene Fresse gehalten. Doch du konntest nicht, du tatest es nicht, und nun bezahlst du den Preis, du Vollidiot. Ich werde Scheiße über dich regnen lassen und du wirst darin ersaufen. Du bist so tot, Scheißer. 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Vi trenger en nynorsk fornorsket versjon av den der. Lenke til kommentar
Populært innlegg medlem-156941 Skrevet 22. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2012 Kva faen du sa om meg, di vesle dåse? Eg skal fortelja deg at eg vart uteksaminert som den beste i klassen på GSG9, og var involvert i fleire hemmelege husundersøkingar på al-Qaida, og at eg har over 300 bekrefta drap. Eg vart lærd opp i geriljataktikk og eg er den beste snikskytaren i heile hæren. Du er ikkje anna enn eit mål for meg. Eg vil feie deg av jordoverflata med eineståande presisjon, så vi ikkje har meir å krevje av kvarandre. Trur du at du kan kome deg unna med å snakke skit om meg på internettet? Tru om att, skitstøvel! Mens me kommuniserar med kvarandre, kontaktar eg mitt hemmelege nettverk av konstitusjonelle vernarar over heile Tyskland og internettprotokolladressa di vil drive, så du kan berre førebu deg for stormen, di larve. Stormen som vil feia vekk dei vesle, miserable liva dykkar. Du er så jævlig død, skit. Eg kan vere kvar som helst, når som helst, og kan drepe deg på over sju hundra forskjellige måtar, berre med nevane mine. Eg er ikkje berre trena i uvæpna kamp, eg har og tilgjenge til heile arsenalet av dei væpna styrkane, som eg vil nytta til det fulle til sist for å fjerne den vesle, verdilause bakenden din av dette kontinentet, din vesle kødd. Viss du berre hadde visst kva hemn den ”smarte” kommentaren ville bringa over deg, ville du kanskje heldt kjeften din. Men det kunne du ikkje, du gjorde det ikkje, og no skal du betala prisen, din idiot. Eg vil få ekskrement til å regna på deg og du vil drukna i det. Du er so hemningslaust død. 27 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) - Endret 22. august 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Først av alt tvilar eg på at du er ein "topp snikskytar", fordi hvis du var, ville du ikkje være sitande på Diskusjon.no og utlevere truslar. Men lat oss no seie at du er det, eg vil då seie at sjølv om du har disse ferdighetene, vil det være mot GSG9s æreskodeks å drepe ein sivil av din eigen nasjon berre fordi vedkomande gjorde ein usmakleg kommentar på Diskusjon.no. Endret 22. august 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Først av alt tvilar eg på at du er ein "topp snikskytar", fordi hvis du var, ville du ikkje være sitande på Diskusjon.no og utlevere truslar. Men lat oss no seie at du er det, eg vil då seie at sjølv om du har disse ferdighetene, vil det være mot GSG9s æreskodeks å drepe ein sivil av din eigen nasjon berre fordi vedkomande gjorde ein usmakleg kommentar på Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 >funnyjunk >i 4chan-tråden Dette er ikke "LOLEPICMEMESXD bilete- og diskusjonstråd". 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Siden du har kontroll på dette, kan du komme med en god forklaring på HVA dette hølet skal forestille? 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 >funnyjunk >i 4chan-tråden Dette er ikke "LOLEPICMEMESXD bilete- og diskusjonstråd". Ble du såret nå for at jeg ødela ditt lille univers med et bilde du ikke likte? 6 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 snip 1/10 Ble du såret nå for at jeg ødela ditt lille univers med et bilde du ikke likte? You sure told him there! 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ble du såret nå for at jeg ødela ditt lille univers med et bilde du ikke likte? Nei, bildet vises ikke engang, og når jeg går direkte redirektes jeg til FunnyJunk sin forside. 3 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Uendelig ammo uten å trenge å lade om (siste scene i ME3), så tror jeg har den covered ;-) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Endret 23. august 2012 av Knife Party 5 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 haha fy fan så bra!! sent inn til artige ??? xDD Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Meanwhile somewhere in Asia... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå