Occi Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Neat. Tok litt tid men. Edit: Hadde litt dårlig tid så glemte endel, la til nå. E-penis /g/-thread Forresten Gavekort; hvor møtte du Stallman? Var det fun? Endret 6. august 2012 av Occi 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Why all the USA USA USA? Edit: Endret 6. august 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 V=Ja, nå eller på et tidligere tidspungt ?=Kanskje Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 >implying being /g/ >doesn't even know if your monitor has >200dpi, if you have uptime greater than 6 months or if you've secured your network 6 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvor mange metoder man har sikret nettverket på kommer jo ann på hva man regner. Så, jeg kan vel si ja på den: Bla: - Lås på døren som gir tilgang til nettverket - Brannmur i Ruter - Kryptert WLAN skjermspessifikasjoner gidder jeg ikke finne frem for å svare på et bilde. Ellers antyder jeg ikke å være /g/, det er faktisk et av forumene jeg ikke er på i det heletatt Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Finnes det en monitor som har over 200 dpi (bærbare enheter ekskludert) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Finnes det en monitor som har over 200 dpi (bærbare enheter ekskludert) For å få 200DPI på en 24" monitor må man vel ha en oppløsning ikke så langt fra 4k. Må nok opp i >35" for å finne det i seg selv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Forresten Gavekort; hvor møtte du Stallman? Var det fun? Bcs South Wales foredrag på universitetet mitt. Han var rimelig svett og pompøs, og alle Unix-folkene satt å humpet leggen hans konstant. Han ble rimelig surt da den ene professoren spurte om han kunne si Microsoft Windows istedet for Windows, siden han synes at sistnevnte er feil å si. Det endte med at Stallman ble rimelig gretten resten av dagen. Yup! Welcome to Comp Sci. Edit: Kan føye med at jeg fikk øyenkontakt med Stallman også, så om noen har lyst til å ta på meg så vet de hvor jeg bor. Endret 7. august 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Forresten Gavekort; hvor møtte du Stallman? Var det fun? Bcs South Wales foredrag på universitetet mitt. Han var rimelig svett og pompøs, og alle Unix-folkene satt å humpet leggen hans konstant. Han ble rimelig surt da den ene professoren spurte om han kunne si Microsoft Windows istedet for Windows, siden han synes at sistnevnte er feil å si. Det endte med at Stallman ble rimelig gretten resten av dagen. Sounds about right. Genialt hvor told han ble av professoren må jeg si haha Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Orker ikke hoste frem et helt bilde, men rekorden min er 1,5 år oppetid. Da fikk jeg en bsod og tok en veldig utsatt vedlikeholdsrunde. Stabilt oppsett var det i alle fall Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Forresten Gavekort; hvor møtte du Stallman? Var det fun? Bcs South Wales foredrag på universitetet mitt. Han var rimelig svett og pompøs, og alle Unix-folkene satt å humpet leggen hans konstant. Han ble rimelig surt da den ene professoren spurte om han kunne si Microsoft Windows istedet for Windows, siden han synes at sistnevnte er feil å si. Det endte med at Stallman ble rimelig gretten resten av dagen. Sounds about right. Genialt hvor told han ble av professoren må jeg si haha Han ble Richard ToldMan. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Orker ikke hoste frem et helt bilde, men rekorden min er 1,5 år oppetid. Da fikk jeg en bsod og tok en veldig utsatt vedlikeholdsrunde. Stabilt oppsett var det i alle fall Windows og 1.5 år oppetid? Nesten litt imponert, spørs litt på bruk. Dog var den kanskje ikke helt up to date siden Windows krever reboot. Ikke akkurat helt sikkert Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Grunnen min min rimelig lange oppetid var dog at PC-en var så ustabil at jeg aldri viste om den ville starte om jeg slo den av, jeg turte dermed ikke så den av 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Orker ikke hoste frem et helt bilde, men rekorden min er 1,5 år oppetid. Da fikk jeg en bsod og tok en veldig utsatt vedlikeholdsrunde. Not bad. Min er ett år med OS X. Lenke til kommentar
Populært innlegg AltF4 Skrevet 7. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Endret 7. august 2012 av AltF4 12 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Hvor mange metoder man har sikret nettverket på kommer jo ann på hva man regner. Så, jeg kan vel si ja på den: Bla: - Lås på døren som gir tilgang til nettverket - Brannmur i Ruter - Kryptert WLAN skjermspessifikasjoner gidder jeg ikke finne frem for å svare på et bilde. Ellers antyder jeg ikke å være /g/, det er faktisk et av forumene jeg ikke er på i det heletatt >not using fail2ban >not using specified firewall rules >not disabling root >not using SU instead of root >not using SSH keys etc pleb Endret 7. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Windows og 1.5 år oppetid? Nesten litt imponert, spørs litt på bruk. Dog var den kanskje ikke helt up to date siden Windows krever reboot. Ikke akkurat helt sikkert Windows xp 64bit. Aldri før og aldri etter. Det bare virket. Planke: Endret 7. august 2012 av 2ball_ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Så folkens, hvor fuked er dere? Selv har jeg denne: Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg kan hoppe langt og oppover vegger og har uendelig liv. Regnes dette som et våpen? Super Meat boy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå