Kaymeerah Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Fagotts hele gjengen! Fagotts hele Fagotts Fagott tt 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Anvlaibar Skrevet 21. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. juli 2012 >fagott 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg medlem-156941 Skrevet 22. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2012 10 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 I once rescued a girl from some thugs under a bridge. She got to run away while I intervened but then they ganged up on me and raped my ass. After that, I took some Tae Bo classes and now I feel invincible. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 WAKE UP IN THE MORNING FEELIN' LIKE DER FUHRUR WRITE MIEN KAMPH, TELL GERMANY I'M GUNNA MAKE RACE PURER BEFORE I LEAVE, FUCK MY NEICE, EVA BRAUN TOO CUZ WHEN I LEAVE FOR MEIN REICH, I'M GONNA KILL SOME JEWS I'M TALKIN TAKIN OFF ALL THEIR CLOTHES CLOTHES GASSIN' THEM 'TIL THEY CHOKE CHOKE THROWIN 'EM IN SOME STOVES STOVES GOOSE STEPPIN RIGHT INTO ALL YOUR CITIES SPREADIN THE NAZI PARTY TRYIN TO TAKE OVER YOUR COUNTRRYYY DONT STOP, MAKE EM DROP! NAZIS BLOW YOUR CITIES UP! TONIGHT, THEY GUNNA FIGHT 'TIL YOU GIVE INTO THE REICH. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 I once rescued a girl from some thugs under a bridge. She got to run away while I intervened but then they ganged up on me and raped my ass. After that, I took some Tae Bo classes and now I feel invincible. Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-33331 Skrevet 23. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2012 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zodihax Skrevet 23. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2012 32 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Dette skjedde med meg: >Attending premiere of Dark Knight Rises in Cannes. >Feel like going to the toilet before the movie, so to not miss any awesomeness. >Feeling pretty good, walking slowly and steady down the small corridor leading to the toilets. > Opens up the door to the toilet slowly. > A young guy stands there towards the toilet/wall > At first I thought he was peeing and forgot to lock the door. > But his right hand was moving up and down vigoursly > With that realization I was in shock and went into batman mode > I slowly close the door and wait outside > ( 1/10 Skulle ha tatt han å skuldra og visket i øret hans "Do you need a helping hand". Men jeg er for feig... 6 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 halla Hei! Hvordan går det? Lenge siden sist? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 da jeg så into the white under filmfestivalen måtte jeg på do da filmen begynte, men holdt meg hele filmen for å ikke gå glipp av noe Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 >greentext >not green Pick one. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå