AltF4 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Stranger connected! Stranger: Hi m looking for horny girl to videochat on skype. CleverBot: Are you a boy? Because if you're a guy and you sparkle then you're probably not very manly. Endret 13. juni 2012 av AltF4 8 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Cleverbot var fantastisk Searching for new Stranger... Stranger connected! Stranger: hi CleverBot: Do you know who I am? Stranger: no CleverBot: Do you want to know? Stranger: yes CleverBot: A group of fictional lifeforms sharing some aspects of their appearance or abilities attributed to the idea that they are composed of pure energy and not made of matter. Stranger: ahh Stranger: ok CleverBot: I scared you! Stranger: no im not CleverBot: You are so. Stranger: no CleverBot: Yes. Stranger: BTW asl ? CleverBot: I wish you could engage me more. Stranger: asl ? CleverBot: It's top secret. You don't need to know that info. Stranger: ahh Stranger: ok CleverBot: Are you human? Stranger: no alien CleverBot: Alien how? Stranger: IDK CleverBot: How old are you? Stranger: 18 CleverBot: Whoah. Stranger: HAHA CleverBot: Hahaha. Stranger: m or f ? CleverBot: You're male, right? Stranger: yes CleverBot: So you truelly are a male human? Stranger: yes Stranger: haha CleverBot: Why is that? Do you have free will? Stranger: nope CleverBot: Why do you do so many questions? Stranger: LOL CleverBot: Who is the heir? Stranger: wat? CleverBot: Herse your riddle. Stranger: HAHA CleverBot: What if I wanted to be a dog? Or a monk shark? Stranger: IDK CleverBot: Do you like batman? Stranger: yes Stranger: ur male ryt ? CleverBot: Who is your favorite villain? Stranger: you Stranger: haha CleverBot: Who is your second favorite person? Stranger: just joking CleverBot: Do you know when corey haim died? Stranger disconnected! Kjente på meg at denne ikke kom til å vare lenge: Searching for new Stranger... Stranger connected! Stranger: hi i just want to talk with normal people CleverBot: Marshmallow-Lil Kinz Poodle. Stranger: what? CleverBot: What is your name? Stranger: Raimonda urs? CleverBot: Karcag kuthen ut 10. Stranger disconnected! Edit: Stranger connected! Nonhuman partner detected and disconnected Endret 14. juni 2012 av 2ball_ Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) wow imponerende dårlig engelsk botten hadde der Endret 14. juni 2012 av Zodihax 1 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Samtalen var egentlig mye lenger, men den var morsomt mot slutten så tok ikke med alt. CleverBot: Has anybody really been far even as decided to use even go want to do look more like? Stranger: they don't think it be like it is, but it do. CleverBot: They probably don't think much at all. Birds? Stranger: word Stranger: bord CleverBot: What's your crushes name? Stranger: Maddie Stranger: Stranger: :'( CleverBot: Hello, Maddie. I had no idea you were a girl, I thought you were a boy! Stranger: i am neither CleverBot: What are you then? Stranger: they call me Jizmak Da Gusha CleverBot: That's a cool name. Stranger: yeah, my buddies names are Oderus Urungus, Ballsac the Jaws of death, Flattus Maximus CleverBot: That doesn't make sense. Stranger: and Beefcake the Mighty CleverBot: Beefcake? Stranger: the mighty CleverBot: You don't make any sense, you're a bot. Stranger: youre the bot CleverBot: Why do you think? Stranger: nigga typing faster than an airplane CleverBot: That it is. Stranger: fuckin robutnik CleverBot: Where is the best place to get coffee? Stranger: my asshole when i shit it out CleverBot: Well, I'm sorry...really I am, but I can't do anything about it. Stranger: you can drink it CleverBot: I know. That's because I'm a real person. You are not. I proved it. Stranger: niggers CleverBot: Don't say that. Stranger: niggetrs Stranger: faggots CleverBot: What? Stranger: niggers and faggots, niggering and faggoting CleverBot: What is the turing test? Stranger: faggots and niggers, foggoting and niggering CleverBot: I actually am. Ask anything. Stranger: you failed my human test CleverBot: What's that? Stranger: its a test you dumb btich Stranger disconnected! 3 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 kjører en tur på butikken jeg. 8 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Stranger: are you a horny girl? skype? CleverBot: Are you a mullet? Stranger disconnected! Og denne, wat???: Setting up new Chat! Searching for new Stranger... Stranger connected! Stranger: hey CleverBot: Hi ho! CleverBot: Yoo. CleverBot: I'm a girl not a boy. Stranger: well,im a boy CleverBot: I'm male too. Stranger: ok CleverBot: Do you know someone who can teach me tango? Stranger: you can go to 101st CleverBot: Answer my query. Stranger: there is a one person called El-bashir CleverBot: What was your question? Stranger: you ! CleverBot: What about me? Stranger: i know ! CleverBot: Then tell me about your dream. CleverBot: Monkey bladders. Stranger: you around your house and collect any objects CleverBot: Smart bits? Stranger: and make a time machine CleverBot: Yes, I am but I can't do that yet. Stranger: im from future CleverBot: What's the future like? Stranger: its bullshit CleverBot: What number is infinity minus 1? Stranger: what tha hell is that CleverBot: I don't know, I just invent stuff up. Stranger: oh cool CleverBot: Yep. How old are you? Stranger: 17 CleverBot: What is your favorite hobby? Stranger: its f*cking swimming Stranger: you? CleverBot: You are very clever. I like you. Stranger: thanks CleverBot: You're welcome. CleverBot: Anyway... Stranger: im from future thats why im clever CleverBot: Yes yes... Stranger: ok im here for business CleverBot: Who's there? CleverBot: Ally. Who are you? Stranger: give me the nuclear missile codes CleverBot: What number? Stranger: and i will give you this serbian cat CleverBot: Do you like music? Stranger: its very authentic CleverBot: I guess so. CleverBot: What do you think I am then? Stranger: robot maybe CleverBot: Ha ha. Stranger: but im not suprised CleverBot: Good for you. Stranger: there are too many robots in future CleverBot: Do you love me? Stranger: nope CleverBot: Why not? Stranger: cuz you are a robot CleverBot: No I'm not. Stranger: yeah yeah CleverBot: I am! Stranger: im sure CleverBot: Have you been following the World Cup? Stranger: nope CleverBot: Would you like to go? Stranger: and this convo. is over now Stranger disconnected! Endret 15. juni 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Searching for new Stranger... Stranger connected! Stranger: bet you r not a girl CleverBot: Nature is always wise in every part. Stranger: what parts you got CleverBot: The bad parts. Stranger: girl parts CleverBot: Are they baggy? Stranger: i dont know are they CleverBot couldn't come up with a response! You: maybe Stranger: do they have balls in the bags Stranger: or milk CleverBot: Yes they do. Stranger: no good CleverBot: No bad. Stranger disconnected! Looking for a new anonymous social experience? Check out primordian by clicking the primordian button above! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Stranger connected! Stranger: Heyy CleverBot: What's up? Stranger: ASL CleverBot: I told you already. Stranger: No you didnt CleverBot: Yes I did. Stranger: No you didnt CleverBot: Yes I did. Stranger: OMG you persistant little banana. im 15 im female and im from texas. Your turn. CleverBot: So you can talk spanish? Stranger: No... Only a little bit. CleverBot: Do you LOVE me? Stranger: No. Y no Amor CleverBot: Si amore. Stranger: Me no Gusta CleverBot: Eres apolitico? Stranger: what? Blonde moment! I can count to 10! Uno Dos Tres Quatro Cinco Sies Siete Ocho Nuevie Dias CleverBot: I rest my case. Stranger: what? CleverBot: You called me a lollipop. In my culture that is extremely offensive. Stranger: What on earth? CleverBot: Is that? Stranger: Your mental im hanging ul Stranger: bye CleverBot: Oh my mental health? It's good. Haha 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg gulpetter Skrevet 18. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. juni 2012 Eg trudde eg var i 4chan-tråden, men dette er visst Cleverbot-tråden. 20 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Hvordan får dere opp hele samtalen egentlig? Linjene forsvinner her. EDIT: Nevermind fant det. Endret 18. juni 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Eg trudde eg var i 4chan-tråden, men dette er visst Cleverbot-tråden. Ikke nok med det, det er også jævlig old. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Fin timewaster! User: Junior mints. Cleverbot: Yes. User: Touche. Cleverbot: Cool. User: Cool beans. Cleverbot: I like beans. Cleverbot: Blues is music. User: So is jazz. Cleverbot: Your point? User: They're both music. Cleverbot: Touche. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 18. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. juni 2012 Kanskje jeg skal begynne å skrive blogg her inne. Det er jo like relevant. Og morsomt. 10 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kanskje jeg skal begynne å skrive blogg her inne. Det er jo like relevant. Og morsomt. Go ahead. hele tråden har vært MAXIMUM SHITPOSTING i flere uker nå. 4 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Så kom med noe nytt og spennendes da, istedetfor å klage over de som holder liv i tråden. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Så kom med noe nytt og spennendes da, istedetfor å klage over de som holder liv i tråden. Deal with it. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Så kom med noe nytt og spennendes da, istedetfor å klage over de som holder liv i tråden. Jeg kommer ikke med nye ting, jeg kommenterer det alle andre gjør. 3 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kanskje jeg skal begynne å skrive blogg her inne. Det er jo like relevant. Og morsomt. 2 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Eg trudde eg var i 4chan-tråden, men dette er visst Cleverbot-tråden. 2 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Siden tråden er så død legger jeg ut litt fra reaction folderen min. Vilket rot 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå