Populært innlegg Pubé Skrevet 19. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2012 Er vi virkelig der at vi kan spøke med terrorkatastrofer som 11. september 2001 nå? Jeg syntes det er smakløst og vitner om din totale mangel på medfølelse for de som mistet noen kjære i det tårnene falt. Du gikk vel rundt og feiret stortingsbomben på torsdag også du! 17 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er vi virkelig der at vi kan spøke med terrorkatastrofer som 11. september 2001 nå? Jeg syntes det er smakløst og vitner om din totale mangel på medfølelse for de som mistet noen kjære i det tårnene falt. Du gikk vel rundt og feiret stortingsbomben på torsdag også du! Gå inn på /pol/ og klag der istedet. Lenke til kommentar
Populært innlegg magiQ Skrevet 19. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2012 18 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er tragisk å se folk spøke om 9/11. Det var flere fine og dyre fly som gikk tapt.. 8 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Tenk på alle glassrutene som ble knust også. 4 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hva med de i Afrika uten tilgang på massemdia? De fikk jo aldri vite noe om hendelsen før nå? De visste jo ikke hvor ille vi i den vestlige verden hadde det i perioden etter 9/11. Mens vi gikk og var redde for nye terrorangrep og sørget over de døde, satt afrikanerne og spiste mat eller døde av sult. Jeg synes nesten synd på dem. 3 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Tror de fleste har skjønt poenget nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hva med de i Afrika uten tilgang på massemdia? De fikk jo aldri vite noe om hendelsen før nå? De visste jo ikke hvor ille vi i den vestlige verden hadde det i perioden etter 9/11. Mens vi gikk og var redde for nye terrorangrep og sørget over de døde, satt afrikanerne og spiste mat eller døde av sult. Jeg synes nesten synd på dem. Jeg håper du spiser middagen din opp, tenk på de sultne barna i Afrika. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Nei, fortsett. Dette er gøy XD /sarkasme Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hva med de i Afrika uten tilgang på massemdia? De fikk jo aldri vite noe om hendelsen før nå? De visste jo ikke hvor ille vi i den vestlige verden hadde det i perioden etter 9/11. Mens vi gikk og var redde for nye terrorangrep og sørget over de døde, satt afrikanerne og spiste mat eller døde av sult. Jeg synes nesten synd på dem. Jeg håper du spiser middagen din opp, tenk på de sultne barna i Afrika. Ikke alltid, men det er til et godt formål. Bakterier er sultne de og. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Her kommet er GROFT et. Advarsel: Kan være krenkende for religiøse, kan være støtende for andre: 9 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Eller bare rett og slett uten humor. Skal du kjøre på med religiøs eller politisk humor, må du til med andre... boller... 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Kom over en liten tegning jeg lagde for noen år siden : 7 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Yesterday, all the jews seemed so far away Now it looks as though they're here to stay Oh, I long for yesterday. Hey Jews, dont be afraid Endret 19. mai 2012 av Nebuchadnezzar 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Don't make fun of the holocaust. My grandfather died at Auschwitz. He got drunk and fell out of a guardtower! 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 My grandfather also got killed in Auschwitz, some drunk guy fell on him from a guardtower! 6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Min bestefar døde i Auschwitz av overvekt, for mye god mat. Hjerteinfarkt. 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 @ Bytex: My grandpa died in Auschwitz. He broke his back carrying two officers into the crematorium. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå