2ball_ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Magnet-man er ikke magnetisk. Bare klam. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det er hysterisk morsomt å se alle Russere og lations som florerer på free2play servere (BF Heroes, SAMP etc.). De får jo gratis Internett av myndighetene lol 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=LM8vHH-9vsE 8 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 inb4 "Quakecry pls", "u spudro" eller annen drit. inb4 umad. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 u benis? :DDDDDDD U le mad TMB XD? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 litt ille at Quakecry sitt bilde er det beste som har blitt postet i denne tråden på mange uker.. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Ingenting som forhindrer deg i å poste noe selv Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er vi virkelig der at vi kan spøke med terrorkatastrofer som 11. september 2001 nå? Jeg syntes det er smakløst og vitner om din totale mangel på medfølelse for de som mistet noen kjære i det tårnene falt. Du gikk vel rundt og feiret stortingsbomben på torsdag også du! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 19. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2012 Er vi virkelig der at vi kan spøke med terrorkatastrofer som 11. september 2001 nå? Jeg syntes det er smakløst og vitner om din totale mangel på medfølelse for de som mistet noen kjære i det tårnene falt. Over ti år gammel hendelse. Helt legitimt å spøke med. 17 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er vi virkelig der at vi kan spøke med terrorkatastrofer som 11. september 2001 nå? Jeg syntes det er smakløst og vitner om din totale mangel på medfølelse for de som mistet noen kjære i det tårnene falt. Du gikk vel rundt og feiret stortingsbomben på torsdag også du! Hvis du mener dette seriøst, har jeg ett tips til deg. Du burde vireklig holde deg langt unna alt som har med 4chan å gjøre. Det er ikke noe for sarte sjeler 7 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er vi virkelig der at vi kan spøke med terrorkatastrofer som 11. september 2001 nå? Jeg syntes det er smakløst og vitner om din totale mangel på medfølelse for de som mistet noen kjære i det tårnene falt. Du gikk vel rundt og feiret stortingsbomben på torsdag også du! Tja, det meste som det tulles med går jo utover noen i en eller annen form. Latterliggjøring er sentralt i humor, og da må noe/noen nødvendigvis bli gjort narr av. Det være seg politikere, spedalske, potato-girl, flykaprere eller ABB. Anne Kat. Hærland gjorde jo humor ut av ABB på Senkveld forleden, i tilfelle du ikke fikk det med deg. Syns du, med din tittel, kan holde deg for god til å drive med en liksom-moralpreken. Ikke din jobb å bestemme hva andre synes er morsomt. Javel, i dine øyne er kanskje "vår" humor dårlig, men det synet går nok helt sikkert andre veien også. Lenke til kommentar
Populært innlegg Anvlaibar Skrevet 19. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2012 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå