Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Hadde uansett vært OK å se et rasjonelt argument for at dette er "fali", mens å vitse om 9/11 og andre terrorangrep er definert som OK. Greit, dette omhandler VÅRT land, men det er ikke noen god unnskyldning - dette burde gå på prinsipper og ikke geografi.

 

Fins mye bra ABB-humor der ute, synd det ikke kan deles her inne.

Mye bra! Ler godt av mye av det på 4chan. Jeg har "heldigvis" den egenskapen at uansett hvor trist noe er, så kan jeg spøke med det.

 

Skal noe helt grasalt mye til før jeg blir støtt. Tror det faktisk ikke er mulig :hmm:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde uansett vært OK å se et rasjonelt argument for at dette er "fali", mens å vitse om 9/11 og andre terrorangrep er definert som OK. Greit, dette omhandler VÅRT land, men det er ikke noen god unnskyldning - dette burde gå på prinsipper og ikke geografi.

 

I motsetning til 9/11 er svært mange nordmenn – målgruppen for forumet – på en eller annen måte berørt av 22. juli-angrepene. For alt du vet kan vi ha mistet flere brukere, og det er garantert brukere som kjenner noen som var på øya eller som var der selv. Jeg mener dette er grunn nok til at vi bør unngå «morsomme» bilder av ABB, i det minste så lenge rettsaken pågår.

 

Det finnes nettsider som tillater slik «humor», så jeg ser ikke nødvendigheten i å dra det over hit.

 

Svært mange er å dra det langt, vi snakker en minimal andel av befolkningen, litt avhengig av hvor langt du føler begrepet "berørt" strekker. Å snakke om en promille er å ta i her.

 

Selvsagt har dere mistet brukere, men syns det er en overreaksjon uansett - dere har hatt brukere som har vært utsatt for vold og voldtekt også, uten at det er notert som fyfy å vitse litt i de retningene. Tipper det fins side opp og side ned i denne tråden av ting og tang som berører i det minste noen brukere.

 

Men: det er deres forum og deres regler, så slik moderering er "greit" (der fikk jeg brukt hermetegn også) på den måten at vi som brukere nesten må finne oss i det da det er en del av retningslinjene. Forum er ikke gjennomført demokratiske, tross alt. Sutre og klage har vi uansett rett til, og nå har jeg sagt min mening :)

 

Hurr durr sensurr.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Men det store spørsmålet er: NÅR (dato) kan vi poste ABB humor?

 

Moderatormelding

Det korte svaret fra moderatorene: JÆVELIG lenge.

Forklaringen er at "Sånn er det bare" enn så lenge. Det er fremdeles en enorm overvekt av folk som IKKE synes dette er morsomt. I sammenheng: Det kommer til å ta veldig mye lenger tid før utøyaposting blir godkjent. Vi godtok ikke Fritz-bilder på noen måneder, dette kommer til å drøye MYE lengre.

 

Og for all del: Det er bare å utfordre reglene og poste i vei om man har behov for en svært lang forumferie.

 

 

Dette er et privateid forum, der all "sensurmakt" (i mangel av et bedre ord) ligger hos moderatorene og eierene. Husk at vi har regler vi må forholde oss til som forumeiere.

Endret av osse-mon waits for alice
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...