Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia? Hvis man stemmer opp en etter min mening ganske velgjennomført "joke" mot en administrator så skal man få navnet sitt skrevet opp på en liste?

 

Skal ikke gjøre sånn på alle de "teite postene" som kun får 1-2 likes, slik at vi kan se hvem det er som har "dårlig humorsans" i samme slengen?

Lenke til kommentar

Greit nok at moderatorer og administratorer har mer innsikt i brukerstatistikk enn vanlige brukere (aner ikke til hvilken grad), men det er også greit å la ting som er i utgangspunktet anonyme forbli det.

 

Om målet var å diskutere hvem plusser opp slike ting så kunne man ha tatt det på interne underforum, om det var en joke å poste alles nick så synes ikke jeg at det er noe særlig. Grunnen til dette skulle da være å ta en come back på en annen joke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok at moderatorer og administratorer har mer innsikt i brukerstatistikk enn vanlige brukere (aner ikke til hvilken grad), men det er også greit å la ting som er i utgangspunktet anonyme forbli det.

 

posten over var ment som en spør fra min side, kanskje det var en dårlig en sådan.

Endret av ilpostino waits for Alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei!

 

Om målet var å diskutere hvem plusser opp slike ting så kunne man ha tatt det på interne underforum.

 

Var der den listen skulle være(som practical joke) og ble fjernet herifra raskt.(grunnet feil lim inn. Og mitt navn står der også..^^ )

 

Ellers så er den posten til supercz en av de bedre i denne tråden.

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

darn it! runar er en av mine favoritt moderatorer! han og jarmo ligger ganske likt! pliz, dont kill meh! :)

btw, det var ikke jeg som laget dette bildet tror jeg. jeg satt og sorterte bilde mappene mine og fant den i en gammel mappe.

 

Du kommer nok til å overleve denne dagen også.. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...