Populært innlegg internet wizard Skrevet 3. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. april 2012 . 39 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 . Skal høre etter hva Runar sier nå.. ^^ 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 well played Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hva er greia? Hvis man stemmer opp en etter min mening ganske velgjennomført "joke" mot en administrator så skal man få navnet sitt skrevet opp på en liste? Skal ikke gjøre sånn på alle de "teite postene" som kun får 1-2 likes, slik at vi kan se hvem det er som har "dårlig humorsans" i samme slengen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hva er greia? Hvis man stemmer opp en etter min mening ganske velgjennomført "joke" mot en administrator så skal man få navnet sitt skrevet opp på en liste? jeg har sett navnet ditt på den listen flere ganger allerede. 4 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Greit nok at moderatorer og administratorer har mer innsikt i brukerstatistikk enn vanlige brukere (aner ikke til hvilken grad), men det er også greit å la ting som er i utgangspunktet anonyme forbli det. Om målet var å diskutere hvem plusser opp slike ting så kunne man ha tatt det på interne underforum, om det var en joke å poste alles nick så synes ikke jeg at det er noe særlig. Grunnen til dette skulle da være å ta en come back på en annen joke? 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Greit nok at moderatorer og administratorer har mer innsikt i brukerstatistikk enn vanlige brukere (aner ikke til hvilken grad), men det er også greit å la ting som er i utgangspunktet anonyme forbli det. posten over var ment som en spør fra min side, kanskje det var en dårlig en sådan. Endret 4. april 2012 av ilpostino waits for Alice 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hei! Om målet var å diskutere hvem plusser opp slike ting så kunne man ha tatt det på interne underforum. Var der den listen skulle være(som practical joke) og ble fjernet herifra raskt.(grunnet feil lim inn. Og mitt navn står der også..^^ ) Ellers så er den posten til supercz en av de bedre i denne tråden. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Var da svært til oppstyr en skulle lage over en liten spøk? Ja takk til flere humoristiske moderatorer og administratorer. Var listen feil limt inn? Daww, så kjedelig. Endret 4. april 2012 av Slimda Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Men da er det greit for meg da Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 hvis denne posten som dere sier er en av de bedre i tråden så krevet jeg en rekronstruksjon! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Var listen feil limt inn? Daww, så kjedelig. Det var feil limt inn. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeph Skrevet 4. april 2012 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 4. april 2012 OP her Runar er på vei ned frå ein avbrote påskeferie for å etterforske denne situasjonen. Alt som ikkje blir sagt vil bli redigert inn og brukt mot deg. 11 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) darn it! runar er en av mine favoritt moderatorer! han og jarmo ligger ganske likt! pliz, dont kill meh! btw, det var ikke jeg som laget dette bildet tror jeg. jeg satt og sorterte bilde mappene mine og fant den i en gammel mappe. Endret 4. april 2012 av supercz 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Runar er på vei ned frå ein avbrote påskeferie for å etterforske denne situasjonen. Alt som ikkje blir sagt vil bli redigert inn og brukt mot deg. Faen, nå har de begynt å herme etter politikerene våre òg! 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 darn it! runar er en av mine favoritt moderatorer! han og jarmo ligger ganske likt! pliz, dont kill meh! btw, det var ikke jeg som laget dette bildet tror jeg. jeg satt og sorterte bilde mappene mine og fant den i en gammel mappe. Du kommer nok til å overleve denne dagen også.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå