Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dette er 4chan tråden, ikke google images tråden. For all del, bare å lage en tråd om google image om du vil det. 4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Skyndt dere inn. Tora Berger-tråd. Ler meg skakk. 8 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hahahaha. Fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Var bare masse bilder av hun med solbriller, og speilbildet i brillene var byttet ut med diverse bilder. Som f.eks jødelik. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vet vennene eller familien deres at dere henger på /b/? Hvis de vet det, hvordan reagerte de første gang da du fortalte dem hva /b/ var? Lenke til kommentar
Populært innlegg Desu Skrevet 5. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. mars 2012 Dumping Tora Berger 16 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vet vennene eller familien deres at dere henger på /b/? Hvis de vet det, hvordan reagerte de første gang da du fortalte dem hva /b/ var? 5 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Var fler av vennene mine som fikk meg på /b til å begynne med. Nå er det en stor del av samtalen vår til tider. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Kjipt, ingen av venna mine liker /b/. De skjønner ikke hvordan forumet fungerer, de foreslår og heller henge på reddit. Endret 5. mars 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vet vennene eller familien deres at dere henger på /b/? Hvis de vet det, hvordan reagerte de første gang da du fortalte dem hva /b/ var? Det er ikke akkurat noen hemmelighet, men er ikke noe jeg løper å skriker om rundt forbi. Akkurat som jeg ikke løper rundt å informerer folk om at jeg henger på diskusjon.no Har aldri fortalt familien min om /b/ Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nå er det vel fyfy å linke til artige.no her, men hvor er det denne figuren kommer fra? http://www.artige.no/bilde/25290 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ringenes Herre filmene. Bare glad jeg kunne hjelpe. 8 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nå er det vel fyfy å linke til artige.no her, men hvor er det denne figuren kommer fra? http://www.artige.no/bilde/25290 The Wild Thornberry's som gikk på Nickeloadeon for noen år siden. Han fyren heter Nigel. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Nå er det vel fyfy å linke til artige.no her, men hvor er det denne figuren kommer fra? http://www.artige.no/bilde/25290 The Wild Thornberry's som gikk på Nickeloadeon for noen år siden. Han fyren heter Nigel. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) LulzSec Leader Betrays All of Anonymous >king of anonymous Oh you, Gizmodo/FBI. Endret 6. mars 2012 av Occi 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå