AltF4 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Mister noe av sjarmen når poenget blåses på begynnelsen av bildet, but still I lol'ed. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg begynner å bli god på dette ja. Ikke like god som han her tho: Lenke til kommentar
Populært innlegg Bearar Skrevet 10. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg begynner å bli god på dette ja. Ikke like god som han her tho: Apropo: 16 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Would not bang Enkelte av dei bileta hadde vore kjekke å ha uten all teksten... Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Would not bang Enkelte av dei bileta hadde vore kjekke å ha uten all teksten... Prøvd tineye? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) moot <3 Endret 11. januar 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som vet hvem det her er? Fy faen, han skal dø! http://www.facebook....e.php?=73322363 EDIT: Han her også http://www.facebook....ile.php?=973102 Forbanna idioter hele gjengen. Blei plutselig litt paranoid. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som er med på dette? Wiki-side Så hva kom de fram til at det var? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Denne måtte jeg tenke en del over. Endret 11. januar 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Denne måtte jeg tenke en del over. Hvorfor er det to luker?! Den er jo allerede i vann! Hvorfor må de inn en luke for å komme inn i vann når de er i vann! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Denne måtte jeg tenke en del over. Hvorfor er det to luker?! Den er jo allerede i vann! Hvorfor må de inn en luke for å komme inn i vann når de er i vann! Slik at de kan fylle den med tungtvann og gjøre den enda mer effektiv! Du-uh! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Denne måtte jeg tenke en del over. Ehm... hvorfor funker den ikke ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Denne måtte jeg tenke en del over. Ehm... hvorfor funker den ikke ? I mitt hode krever det like mye (om ikke mer?) kraft for å dytte en luftbobble ned i vannet, som det gir for å løfte den opp igjen. Ergo det vil ikke gå rundt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Denne måtte jeg tenke en del over. Ehm... hvorfor funker den ikke ? I mitt hode krever det like mye (om ikke mer?) kraft for å dytte en luftbobble ned i vannet, som det gir for å løfte den opp igjen. Ergo det vil ikke gå rundt. Den dyttes jo ikke ned i vannet. 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du må jo dra luftballen ned i luken på venstre side. Jeg tipper at hele venstresiden hadde fylt seg med vann ganske fort. Har du en åpningsmekanisme som er så stram at den lukker seg før det rekker å renne inn vann må det nødvendigvis ta en del energi å dra en luftball gjennom der. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du må jo dra luftballen ned i luken på venstre side. Jeg tipper at hele venstresiden hadde fylt seg med vann ganske fort. Har du en åpningsmekanisme som er så stram at den lukker seg før det rekker å renne inn vann må det nødvendigvis ta en del energi å dra en luftball gjennom der. Ikke nødvendigvis. Stempelet i en dieselmotortåler ganske høye trykk uten at det blir så alt for mye friksjon. Problemet er at det kreves en del (mye) kraft for å dytte unna vannet på bunnen av søylen. Så mye faktisk at med tapet fra aksler og pakninger så vil denne ''maskinen'' aldri starte. Om man tenker seg at i stedet for en tråd med mange kuler, så var det en luftfylt pølse. Ville det da fungert? Think not dumme tards. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 En pølse hadde vel bare stått stille. At den ene halvparten er i vann mens den andre er i luft er ikke nok for å få den til å rotere. Generelt så er det jo ingen gevinst overhodet når jeg tenker meg om, uansett ball eller pølse eller whatever. For hver luftball som kommer opp av vannet må du dytte en ny en under vann. Den energien du får fra oppdriften i vannet bruker du opp på å dytte en ny ball under vann. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Mengden energi i universet er konstant, energi kan aldri opprettes eller tilintetgjøres. Du kan ikke lage energi ut av "ingenting" slik som her. Dog var det en av de bedre troll physics jeg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå