JohndoeMAKT Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Husk at det er forskjell på lydtrykk, energi og opplevd volum. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Så gammel var jeg første gang jeg så de bildene. Endret 5. januar 2012 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg også, har ikke tatt skade av det tho. Men, inb4 ramaskrik på grunn av "upassende" bilder! Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Så gammel var jeg første gang jeg så de bildene. Rule 24. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Noen som vet hvordan man finner en bruker på tumbler ved hjelp av en bilde link? Lenke til kommentar
Desu Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har du prøvd å søke opp linken på Tineye? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Totally of topic Om den fysiske volumvrideren er et logaritmisk potensiometer, eller om programmereren som har laget et program husker å lage volumfunksjonen logaritmisk så får du ikke dette problemet :-) Lenke til kommentar
Populært innlegg b-real Skrevet 5. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2012 21 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Jaja, vi har alle skjønt at du ikke forstår hvordan lydtrykk fungerer. Skala nummer to er ikke %, men opplevd lydvolum, og illustrerer bare nøyaktig hvordan skalaen til venstre fungerer i praksis en 10db økning oppleves som en dobling av volumet, derfor bør en god skala være slik: Toppen av skalaen er 100% volum, halvparten av skalaen er -10db, halvparten der igjen er -10db til, halvparten der er enda -10db. Dette gjør at du deler lydstyrken på 10 hver gang du halverer volumet på kontrollen. Dette gir den mest riktige opplevelsen mellom opplevd lydvolum og opplevd styring av volumkontrollen. Endret 6. januar 2012 av Flimzes Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Så gammel var jeg første gang jeg så de bildene. I går? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 6. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. januar 2012 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå