Occi Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) >greentext is greeeen Endret 3. januar 2012 av Occi Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Lurk Skrevet 3. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2012 10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Does not matter, had sex. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Gah jeg hater BBT. TBBT* 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Error Skrevet 3. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Inglip-dump commencing Endret 3. januar 2012 av Error 11 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Vet ikke hvordan man lager spoiler >newfag at diskusjon.no Endret 3. januar 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Trykk på 'Andre stiler' og du får opp en hel haug med forskjellige formateringer, også spoiler som i dette tilfellet er, som du kanskje burde ha klart å gjette deg frem til; ['spoiler'] (uten '). Endret 3. januar 2012 av Occi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Til dere som hater recaptcha 3 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Gjort det der siden recaptcha kom helt tilfeldig, var bare det første ordet jeg kom på og har bare gjort det siden. Ikke at det kommer til å gjøre noen skade da man uansett kan blackliste ord menmen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Gjort det der siden recaptcha kom helt tilfeldig, var bare det første ordet jeg kom på og har bare gjort det siden. Ikke at det kommer til å gjøre noen skade da man uansett kan blackliste ord menmen. Hvordan tror du det hadde sett ut i litteraturen vi tolket om noen ord ble blacklistet? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Gjort det der siden recaptcha kom helt tilfeldig, var bare det første ordet jeg kom på og har bare gjort det siden. Ikke at det kommer til å gjøre noen skade da man uansett kan blackliste ord menmen. Hvordan tror du det hadde sett ut i litteraturen vi tolket om noen ord ble blacklistet? Selvsagt er det nødvendig med blacklisting i stor grad når man kan skrive inn hva som helst i halvparten av ordene. Slike rasistiske uttrykk kan heller ordnes manuelt om det er nødvendig, i stedet for å rydde opp tusenvis av ord som alle står som om det betyr det samme. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Er jo ikke ment som rasisme. Bare en måte for å ikke arbeide for dem / gjøre det enklere for deg selv. Kanskje bare alle kan skrive "valhall" istedenfor? "profanity"* for å ødelegge litt for dem. Hele recaptcha går jo ut på gratisarbeid. Og det gidder ikke jeg. * Husker ikke det norske ordet. Endret 4. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Syns egentlig recaptcha er ganske genialt, men samtidig irriterende. Å derfor skrive det samme ordet hver gang på det som du skjønner er scannet gjør det raskere, selv om det egentlig ødelegger hele tanken bak recaptcha. Samma hvilket ord det er https://www.ted.com/...laboration.html Endret 4. januar 2012 av Occi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Genialt? Ja. Irriterende? Ja. Free labor? Ja. Orker da ikke være en slave for noen andre, jeg. Kall meg egoistisk hvis dere vil. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Kall meg egoistisk hvis dere vil. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 captcha greiene er bare umorsomme 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå