Battaman Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Når dere nevner det har de fleste en GBA simulator og noen Pokemon ROM på skolePCene sine. Men de brukes ikke så mye lenger. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Blir litt kvalm når jeg tenker over alle pengene som har forsvunnet i trender de siste årene.. Gogos Pog Tamagochi Samlekort av alle slag klistremerker The list goes on.. Veit at jeg har minst brukt mellom 6000-10000kr på magickort. Men heldigvis er det en reell verdi på noen av kortene jeg har så skal være mulig å få tilbake halvparten om jeg selger de.. BTW: You nostalgia, you lose. Endret 18. desember 2011 av vesleengen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Pokemon har vel på mange måter overlevd fanklubbens aldring, ettersom det så vidt jeg vet fornyer seg, utvider nedslagfeltet sitt til forholdsvis gode spill og tilsynelatende eldres med de som fulgte med fra starten uten å glemme småunga i samme slengen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Husker jeg brukte alle bursdagspengene mine en sommer for å bytte til meg noen sjeldne fotballkort fra VM '94. Var det USA som hadde et jevli sjeldent "glinsekort"? Ikke umulig det var det jeg bytta til meg bla.a. Endret 18. desember 2011 av tjalla Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Blir litt kvalm når jeg tenker over alle pengene som har forsvunnet i trender de siste årene.. Gogos Pog Tamagochi Samlekort av alle slag klistremerker The list goes on.. Veit at jeg har minst brukt mellom 6000-10000kr på magickort. Men heldigvis er det en reell verdi på noen av kortene jeg har så skal være mulig å få tilbake halvparten om jeg selger de.. BTW: You nostalgia, you lose. huff, Magic the gathering er en dyr hobby Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Blir litt kvalm når jeg tenker over alle pengene som har forsvunnet i trender de siste årene.. Gogos Pog Tamagochi Samlekort av alle slag klistremerker The list goes on.. Veit at jeg har minst brukt mellom 6000-10000kr på magickort. Men heldigvis er det en reell verdi på noen av kortene jeg har så skal være mulig å få tilbake halvparten om jeg selger de.. BTW: You nostalgia, you lose. pff, synes det er vel verdt investeringen! Har kun gode minner fra pogs og samlekort, spesielt hovkeykort og basketballkort. Har forøvrig alt sammen fremdeles, ganske spesielt å bla igjennom det igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Så det stemmer at det ikke var bare hos oss at det var de yngre som dreiv på med det ja. Pog og Pokémonkorty0 Jeg hadde en sånn toliters isboks full av Pog, og kjøpte meg en forbanna dyr slammer på kiosken en gang i tiden. Er -83-modell, så alt etter Pog har jeg hoppet over, ble liksom akkurat litt for gammel for Pokemon. Jobber i barnehage, så ser fortsatt mye av alt det dere prater om Haha, husker jeg og en kar smeltet våre egne slammere, fra tinn. (faren hans hjalp oss) Det ble EPIC. Vi lagde flere å hustla til oss massevis. Den funket som faaaaeeen! Endret 18. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 En kompis av meg lagde en Duel Masters simulator. Beste LANet ever. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Blir litt kvalm når jeg tenker over alle pengene som har forsvunnet i trender de siste årene.. Gogos Pog Tamagochi Samlekort av alle slag klistremerker The list goes on.. Veit at jeg har minst brukt mellom 6000-10000kr på magickort. Men heldigvis er det en reell verdi på noen av kortene jeg har så skal være mulig å få tilbake halvparten om jeg selger de.. BTW: You nostalgia, you lose. 4 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Blir litt kvalm når jeg tenker over alle pengene som har forsvunnet i trender de siste årene.. Gogos Pog Tamagochi Samlekort av alle slag klistremerker The list goes on.. Veit at jeg har minst brukt mellom 6000-10000kr på magickort. Men heldigvis er det en reell verdi på noen av kortene jeg har så skal være mulig å få tilbake halvparten om jeg selger de.. BTW: You nostalgia, you lose. Å herregud, klistremerker. Hugsar eg hadde nokre ULTRA-tøffe pokemonklistremerker med gullkant, som eg hadde tenkt å ta vare på for alltid. Så plutseleg hadde mor mi slengt alle på bursdagselskap-invitasjonane mine. Eg vart heilt vonbroten. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 så denne tidligere i dag på 4chan, lo i 10 minutter i strekk 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg AltF4 Skrevet 18. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. desember 2011 21 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Tok du an? SOON. "So my fiancee said that she couldn't stand the rage face... because all she could see was a hand was pulling his face in..." 9 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Tribute? Det var god-despoten sin, det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) The Big Narcotics Cookbook Endret 19. desember 2011 av Romis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå