Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han troller bare. Han er vel en av de mer forfengelige fyrene jeg vet om, selv om jeg ikke personlig kjenner han lenger. Var på barneskolen jeg gikk i klasse med han, samme trinn på ungdomsskolen og en annen VGS. Men har noen felles venner etc.

Sangene er bare parodier på harry folk, basically.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han troller bare. Han er vel en av de mer forfengelige fyrene jeg vet om, selv om jeg ikke personlig kjenner han lenger. Var på barneskolen jeg gikk i klasse med han, samme trinn på ungdomsskolen og en annen VGS. Men har noen felles venner etc.

Sangene er bare parodier på harry folk, basically.

Takk, dette har jeg lurt på siden jeg først kom over låtene hans. Møter du ham en dag, hils og si jeg elsker dem og ler meg skakk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Han er vel en av de mer forfengelige fyrene jeg vet om, selv om jeg ikke personlig kjenner han lenger. Var på barneskolen jeg gikk i klasse med han, samme trinn på ungdomsskolen og en annen VGS. Men har noen felles venner etc.

Selvfølgelig er han forfengelig, han er på pro gym hver dag for å trene opp kroppen sin. Har selv møtt han der ved flere anledninger.

Til dere som måtte si at Tove-Laila er et rart navn, kom til eikerbygdene. Jeg kjenner personlig 4 stykker som heter dette.

Takk for meg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...