Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Må si at smilemusklene fikk seg en velfortjent ferie. 7 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Må si at smilemusklene fikk seg en velfortjent ferie. Da har de mye ferie om man er inne på denne tråden... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Festlig at jeg gikk i klasse med han som lager de sangene der i 7 år. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Beskriv han. Tell us more. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Troller han, eller er han bare stokk dum? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Han troller bare. Han er vel en av de mer forfengelige fyrene jeg vet om, selv om jeg ikke personlig kjenner han lenger. Var på barneskolen jeg gikk i klasse med han, samme trinn på ungdomsskolen og en annen VGS. Men har noen felles venner etc. Sangene er bare parodier på harry folk, basically. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Festlig at jeg gikk i klasse med han som lager de sangene der i 7 år. Du har gått i klasse med både han og superkidzen?(eller var det ein annan fyr?) Kva faen er det slags miljø du kjem frå ? Endret 14. desember 2011 av svelemoe 4 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har ikke gått i klasse med superkidzen. Det var en annen Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hokksund, CC-senteret og Pro Gym... Heftige saker dette. Trym-Arne, Per-Egil og Trine-Linda er også fine navnekombinasjoner ja. "Mjøndarn ti hokksund" :!: Lenke til kommentar
Desu Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ikke glem Tove-Laila da. 5 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har ikke gått i klasse med superkidzen. Det var en annen Det er nok vår lille McDonalds entusiast Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 JIPPI JEG ER KJENDIS. Jeg gikk ikke i klasse med han, men gikk på samme skole på vgs. Han er litt av en type. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dette er ikke RPP Skrujernet ... 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Loff1 Skrevet 14. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2011 14 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) ..23. Endret 15. desember 2011 av Romis 4 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er ikke noe nytt. Birds with arms. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Han troller bare. Han er vel en av de mer forfengelige fyrene jeg vet om, selv om jeg ikke personlig kjenner han lenger. Var på barneskolen jeg gikk i klasse med han, samme trinn på ungdomsskolen og en annen VGS. Men har noen felles venner etc. Sangene er bare parodier på harry folk, basically. Takk, dette har jeg lurt på siden jeg først kom over låtene hans. Møter du ham en dag, hils og si jeg elsker dem og ler meg skakk. 2 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Han er vel en av de mer forfengelige fyrene jeg vet om, selv om jeg ikke personlig kjenner han lenger. Var på barneskolen jeg gikk i klasse med han, samme trinn på ungdomsskolen og en annen VGS. Men har noen felles venner etc. Selvfølgelig er han forfengelig, han er på pro gym hver dag for å trene opp kroppen sin. Har selv møtt han der ved flere anledninger. Til dere som måtte si at Tove-Laila er et rart navn, kom til eikerbygdene. Jeg kjenner personlig 4 stykker som heter dette. Takk for meg 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå