Ajaco Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) mein: bilde Ok, det var bare trist. Hva kalles den skjermen?? SAMSUNG Tripple-Screen Ulta-Vision SUPERColors TrueVISION Deluxe Premium LIMITED EDITION GOLD. Endret 8. desember 2011 av Ajaco 5 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Picture related som i hva? Det er bildet av Casey Anthony, ei som ble sikta for å ha drept sin 2 år gamle datter men ble frikjent. Det er mye morro på både ED og KYM. Det der er et bilde etter at hu ble frikjent, som lagde shitstorm all over USA. Så...er hun singel mao? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Picture related som i hva? Det er bildet av Casey Anthony, ei som ble sikta for å ha drept sin 2 år gamle datter men ble frikjent. Det er mye morro på både ED og KYM. Det der er et bilde etter at hu ble frikjent, som lagde shitstorm all over USA. Jeg var spørrende, fordi jeg trodde jeg hadde fornærmet en sexy milf. Nå kan jeg sove i natt. Hvem sier at du ikke gjorde det? ; ) ; ) ; ) ; ) ; ) ; ) mein: bilde Ok, det var bare trist. Hva kalles den skjermen?? Jeg tipper Dell. Endret 8. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Samme merke som vibratoren til morra di... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Picture related som i hva? Det er bildet av Casey Anthony, ei som ble sikta for å ha drept sin 2 år gamle datter men ble frikjent. Det er mye morro på både ED og KYM. Det der er et bilde etter at hu ble frikjent, som lagde shitstorm all over USA. Så...er hun singel mao? http://url.hw.no/?1qjm Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 mein: bilde Ok, det var bare trist. Hva kalles den skjermen?? SAMSUNG Tripple-Screen Ulta-Vision SUPERColors TrueVISION Deluxe Premium LIMITED EDITION GOLD. nesten korrekt Dell Tripple-Screen Ulta-Vision SUPERColors TrueVISION SUPERHIGHDEFSYSTEM Deluxe Premium LIMITED EDITION PLATINA. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Den til venstre og høyre er veldig lik min 2408WFP. Occi, det er ingen jenter på nettet. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 det er to stykk 2007fp og en 3008wfp. end of argument/offtopic, NOW GIVE ME SOME FUNNEH PICS! Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 BUYFAG INC! Mer får dere ikke 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Der andre gutter sammenligner penisstørrelse og antall damer de har hatt med seg hjem den siste tiden, sammenligner dere hvor kraftig datamaskin dere har. Gief fun pics Endret 8. desember 2011 av Error 4 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Nå syntes jeg du skal slutte å være så useriøs. Det er ingen som har sammenlignet hverandres PCer på noen som helst måte her. Det ble kommentert på hvilken skjerm som ble brukt på et bilde, som ikke har noe med hvor kraftig resten av systemet er å gjøre. Skjerp deg 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Error er bare jelly fordi han har så liten epeen. 8 Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hei, eier deg i BC2 så bare snurp sammen Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 BUYFAG INC! Mer får dere ikke Yo, jeg er på bildet. 1 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ganske rotete bak pulten med tanke på kabler. Ser ikke bra ut Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 BUYFAG INC! Mer får dere ikke Yo, jeg er på bildet. Ja, jeg ville ha deg med. Byxxi, snart snart. Gidder ikke gå ut i snøen, Clasern blir det når jeg en dag får skyss. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 BUYFAG INC! Mer får dere ikke Kult at runkepapirene dine er synlige på det ene bildet... Lenke til kommentar
Khani Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er jo greit og ha papirene i orden. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 BUYFAG INC! Mer får dere ikke >2011 >not dual/triple monitor ISHYGDDT Neeeeeida, veldig fin hule, hadde samme skjermen før, men 1650x1080 ble litt kjedelig etterhvert. Der andre gutter sammenligner penisstørrelse og antall damer de har hatt med seg hjem den siste tiden, sammenligner dere hvor kraftig datamaskin dere har. Gief fun pics Klager etter pics. Poster ingenting selv. GTFO. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå