Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Min battlestation 2 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Feil julebrus, kom deg ned til det kristne beltet som er sørlandet, og få smakt verdens beste julebrus. CB, brun. Word Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Occi: Heftig stol! Hvor er den kjøpt? Trenger ny ... For å svare for Occi, fordi jeg er en drittsekk. Jeg har sett den stolen på Jysk, skal ikke være så dyr lenger. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Occi har riktig stol, mus, headset, høytalere og ikke minst drikker han riktig julebrus. 4 prez! 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva slags tølpere er dere, ekte gamere trenger ikke slike ting, jeg har en gammel slitt kontor stol som mangler mye av foret, pc bordet er overfylt av maling, fernkotroller, og gammlet skjokolade pappir. Det er forumhoring og gaming vi holdre på med, vi er ikke kontroll rom for den internasjonalle romstasjonen. 8 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har sett den stolen på Jysk, skal ikke være så dyr lenger. Veldig behagelig stol, kostet 1,500 hvis jeg husker rett i fjor samme tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Må være plagsomt å ha et gevær foran nederste delen av TV-skjermen. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har sett den stolen på Jysk, skal ikke være så dyr lenger. Veldig behagelig stol, kostet 1,500 hvis jeg husker rett i fjor samme tid. Min far kjøpte også stolen for den prisen, men sist jeg sjekket har den gått ned til under 1000kr. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) mein: bilde Ok, det var bare trist. Occi har riktig stol, mus, headset, høytalere og ikke minst drikker han riktig julebrus. 4 prez! :---D Min battlestation: http://dump.thevoid....om_08122011.jpg Pent. Pluss for kvalitetsheadsett og riktig julebrus. Takk takk. Jeg føler i utgangspunktet julebrus er rød da jeg har vokst opp med det, men Hamars julebrus er rett og slett best. Feil julebrus, kom deg ned til det kristne beltet som er sørlandet, og få smakt verdens beste julebrus. CB, brun. -1 poeng for deg, det er nå mitt livs oppgave å snakke dritt om deg. Er forresten alle bildene dine, men unntatt av det siste? Meh, jeg syns denne er god og gir egentlig litt blanke i hva du syns. Kun det siste bildet jeg postet som er mitt, obviously. Occi: Heftig stol! Hvor er den kjøpt? Trenger ny ... Er som han andre sa, fra Jysk. Stolen det er snakk om er denne. Er veldig billig nå, kostet i utgangspunktet noe slikt som 2k +/- Den er dritdigg, grei å montere og nå er prisen også grei så da er det et røverkjøp. Byggekvaliteten er god også, jeg har ikke merket noe slitasje noen steder etter å ha hatt min i et år ca. Det er greit med justeringsmuligheter også. Endret 8. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Min mening teller mer enn din. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Og allikevel så bryr jeg meg ikke! Er det ikke fascinerende! mfw jeg drikker hamar julebrus og IKKE CB julebrus 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Picture related? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Picture related som i hva? Det er bildet av Casey Anthony, ei som ble sikta for å ha drept sin 2 år gamle datter men ble frikjent. Det er mye morro på både ED og KYM. Det der er et bilde etter at hu ble frikjent, som lagde shitstorm all over USA. Endret 8. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Var milf i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jepp, og er mye bilder av hu som partyer hard på nettet som f. eks på encyclopediadramatica. Selvfølgelig provoserte jo det media enda mer. 3 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Picture related som i hva? Det er bildet av Casey Anthony, ei som ble sikta for å ha drept sin 2 år gamle datter men ble frikjent. Det er mye morro på både ED og KYM. Det der er et bilde etter at hu ble frikjent, som lagde shitstorm all over USA. Jeg var spørrende, fordi jeg trodde jeg hadde fornærmet en sexy milf. Nå kan jeg sove i natt. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) mein: bilde Ok, det var bare trist. Endret 8. desember 2011 av Balli 5 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 mein: bilde Ok, det var bare trist. Hva kalles den skjermen?? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva kalles den skjermen?? Håper du troller nå, men hvis ikke; det er tre skjermer. En på hver side som står på høykant og en stor i midten... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva kalles den skjermen?? Håper du troller nå, men hvis ikke; det er tre skjermer. En på hver side som står på høykant og en stor i midten... Haha nei, jeg troller ikke. Mener jeg så et sted at det selges som et sett, og er altså det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå