Muffinss Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 baot-is kommer riktignok fra diskusjon.no "A blessing becomes a curse" Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 du har draget as Alt med en klype salt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 baot-is kommer riktignok fra diskusjon.no Stammer det håpløse memet herfra? Jo mer man browser /b/, jo verre blir din oppfatning av rett og galt: 5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 baot-is kommer riktignok fra diskusjon.no "A blessing becomes a curse" Fra diskusjon.no ? Say what? 3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 baot-is kommer riktignok fra diskusjon.no Stammer det håpløse memet herfra? Yep, we've created an abomination riktignok folka fra SnowDog som startet med det (så vidt jeg husker) men folk i snowdog = folk i 4chan biletetråd 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fack jeg må si, selv om jeg henger en del på artige siden siden er rask, enkel og effektiv så begynner jeg å hate den noe helt fryktelig. Kjenner det gjør nesten litt vondt i penisen hver gang jeg leser "U mad?" med trollface, spesielt alle de skole bildene "U MAD VASKEDAME?" Også "LE" "Me GuSATV" pluss alle de fjortis konkurransene om beste fylke og annet norsk driiit EG SKAL HA EIN!! AGGHHH 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Artige.no er faen hakke meg så tragisk. 1 Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fack jeg må si, selv om jeg henger en del på artige siden siden er rask, enkel og effektiv så begynner jeg å hate den noe helt fryktelig. Kjenner det gjør nesten litt vondt i penisen hver gang jeg leser "U mad?" med trollface, spesielt alle de skole bildene "U MAD VASKEDAME?" Også "LE" "Me GuSATV" pluss alle de fjortis konkurransene om beste fylke og annet norsk driiit EG SKAL HA EIN!! AGGHHH 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Artige elsker deg masse! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Scrubs cant hotlink artige.no Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 hahaha newfag på diskusjon.no, det er flaut http://www.youtube.com/watch?v=5KJ__06kyxs Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Åh min Gud! Nyhomse altså! Lær å Artige! Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Carlgutt: [img=http://gif.artige.no/store/13/13058.jpg] Gir: [img=http://artige.no/img/store/13/13058.jpg] Gir: 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fack jeg må si, selv om jeg henger en del på artige siden siden er rask, enkel og effektiv så begynner jeg å hate den noe helt fryktelig. Kjenner det gjør nesten litt vondt i penisen hver gang jeg leser "U mad?" med trollface, spesielt alle de skole bildene "U MAD VASKEDAME?" Også "LE" "Me GuSATV" pluss alle de fjortis konkurransene om beste fylke og annet norsk driiit EG SKAL HA EIN!! AGGHHH Du har ikke en dritt å klage på når du bidrar negativt. Hele poenget er at det er en del av kultur som ikke skal brukes ute av sammenhengen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg sa vel egentlig at jeg ikke kom til å kommentere det når jeg sletta bilder fra Artige.no i denne tråden (fordi de er feilpostet), men nå sier jeg fra en gang til jeg. Det burde ikke være så vanskelig å huske. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Shitkids newfags all over FB for tida, reply til en status om at "festen til helga kommer til å bli gøy" var: "so hardcore"... Jeg finner ikke et ragebilde heftig nok for hva jeg tenkte da... Jævla artige.no... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 so hardcore ser jeg ofte her og der. huff. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Apropos baot-is. For en drøy uke siden, da jeg satt i kassa i butikken, kom det to unger i omkring 9-årsalderen knisende inn døren. De snoka litt rundt med et glis om munnen før de endelig kom til kassen og presterte å rope "DERE ER JO FRI FOR BAAAAOT-IS". 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå