FrankBjarne Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det fungerer dessverre ikke på eksterne enheter. Har enda ikke funnet ut av fenomenet bak system32, men jeg tror jeg er på sporet. Har dessverre ikke lov til å oppgi mer informasjon om System32 her da det egentlig er "classified". Har egentlig sagt for mye. Må ødelegge den hardware baserte brannmuren jeg har liggende på pulten før FBI finner ut av dette. Over og ut. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvordan ser folkets 4chan-mappe ut? Har nettopp hatt en massiv ryddeoppgave med min. Forespør gjerne dumping hvis ønskelig. Er btw. mange undermapper på f eks Memes. Abnormal people! 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) 4chan-mappe? Hva skal man med det? Flashe den for e-peen i denne tråden... Også med WD-disker... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB!!!!!!!!!!! edit: glemte dagens tourette... ABB har sugd kuken min, mjau mjau mjau VOFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! idIOtEr... Endret 1. desember 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Abnormal people..Men, har han laget masse screens av brukerprofilene på forumet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) <-- klikk Endret 1. desember 2011 av TMB 7 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Hvordan ser folkets 4chan-mappe ut? Har nettopp hatt en massiv ryddeoppgave med min. Forespør gjerne dumping hvis ønskelig. Er btw. mange undermapper på f eks Memes. http://i.imgur.com/g62bp.jpg Kan du winrare mappa og laste den opp et sted? Eneste mappa jeg har er en "my face when" Instaoldfagkit er kanskje noe for deg? Takk for den. Skal definitivt sjekkes ut. 4chan-mappe? Hva skal man med det? Flashe den for e-peen i denne tråden... Også med WD-disker... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB!!!!!!!!!!! edit: glemte dagens tourette... ABB har sugd kuken min, mjau mjau mjau VOFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! idIOtEr... Litt flashing, men det må du deale med. WD-diskene fikk jeg gratis, så den kritikken tar jeg med lunefullt humør. also Abnormal people..Men, har han laget masse screens av brukerprofilene på forumet? Jeg har et navn. Ikke se på meg som et objekt på kjøkkenet ditt. Og svaret er ja, så jeg unngår dumping av den. Endret 1. desember 2011 av Bearar Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 >Var på butikken for å kjøpe meg ny skjorte >Heit jente jobba, spurte om jeg trengte hjelp >Sier til henne at jeg ikke trenger hjelp, jeg er stor gutt nå >Går å finner fram det jeg skal ha >Når jeg skal betale ser hun på meg å spør: "Sikker på at du ikke trenger hjelp med å finne klær?" >Jeg blir nervøs, ser meg rundt, vi er alene. >Begynner å stamme, svetten renner som en foss. >Prøver forsiktig å ta ut lommeboka, men jeg er så nervøs at den faller på gulvet. >Bøyer meg ned for å plukke den opp, men merker det begynner å bli fuktig. >Spaghetti faller ut av lommene mine, jeg blir dritflau. >Prøver å koste det opp i lommene igjen, men til ingen nytte, det faller bare mer ut. >Jeg løper gråtende ut av butikken med spaghetti over hele buksa. Så, hva har dere gjort i dag? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gaarulf Skrevet 2. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2011 <3 Fant igjen noen gamle mapper, dumper i vei. 90% er sikkert crap, men det er vel internett generelt. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2011 Orker ikke lese det der engang. 15 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Enig, var ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Orker ikke lese det der engang. Enig, var ikke noe særlig. Kul historie brødre! Fortell meg mer om deres meninger! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sondre Skrevet 2. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2011 12 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fy faen jeg hater trollface. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 2. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2011 Fy faen jeg hater trollface. 15 Lenke til kommentar
galskab Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Hvordan ser folkets 4chan-mappe ut? Har nettopp hatt en massiv ryddeoppgave med min. Forespør gjerne dumping hvis ønskelig. Er btw. mange undermapper på f eks Memes. EDIT: noen måneder siden jeg har lagret noen bilder. Mappen ble laget 26 september 2011? Nei. Det var sist jeg formaterte PCen og laget en ny /b/ mappe. Endret 2. desember 2011 av Vegiboy Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvordan ser folkets 4chan-mappe ut? Har nettopp hatt en massiv ryddeoppgave med min. Forespør gjerne dumping hvis ønskelig. Er btw. mange undermapper på f eks Memes. EDIT: noen måneder siden jeg har lagret noen bilder. Mappen ble laget 26 september 2011? Nei. Det var sist jeg formaterte PCen og laget en ny /b/ mappe. 4 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvordan ser folkets 4chan-mappe ut? Har nettopp hatt en massiv ryddeoppgave med min. Forespør gjerne dumping hvis ønskelig. Er btw. mange undermapper på f eks Memes. EDIT: noen måneder siden jeg har lagret noen bilder. Mappen ble laget 26 september 2011? Nei. Det var sist jeg formaterte PCen og laget en ny /b/ mappe. Dump "hihi" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Du fikk faktisk KP fra meg der ^^ Men du har newbieskin. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1397751 Sjekk det ut. Endret 3. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jada jada, bla blabla blaaaa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå