N o r e n g Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 no homo... Kanskje det er reverse-traps... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Takk for rettelsen. Men siden jeg ikke liker hvordan du holdt på før, i 2007 elns, SÅ TAR DU FEIL Det var meget provoserende. Nå føler jeg meg trollet. OMG JUST KEEDZ I TROLL'D ALL DEE WAY THRU 2007 Første du har sagt som var sant Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har aldri hatt sansen for noen form for asiapop (dette er vel koreansk?), men dette kunne jeg ikke skru av, hendene mine var opptatt med å dekke for øya etter 5 sekunder. Har samme problemet med . Men da er hendene opptatt med noe annet enn øynene, for å si det sånn SNSD er så jævlig bra. Skal være drøyt fjern for ikke å like de. Knall! Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvordan ser folkets 4chan-mappe ut? Har nettopp hatt en massiv ryddeoppgave med min. Forespør gjerne dumping hvis ønskelig. Er btw. mange undermapper på f eks Memes. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 DUMP DEM POKERMANS! 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har du noe artig i Want-mappa? Trenger ikke poste bilder som "alle" har sett, type de ti første bildene som dukker opp i en you want you lose-tråd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 4chan-mappe? Hva skal man med det? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bearar Skrevet 1. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Flere i spoilerne Endret 1. desember 2011 av Bearar 11 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har du noe artig i Want-mappa? Trenger ikke poste bilder som "alle" har sett, type de ti første bildene som dukker opp i en you want you lose-tråd. Om du har sett dem, får jeg vel bare beklage. Flere i spoiler 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvordan ser folkets 4chan-mappe ut? Har nettopp hatt en massiv ryddeoppgave med min. Forespør gjerne dumping hvis ønskelig. Er btw. mange undermapper på f eks Memes. Kan du winrare mappa og laste den opp et sted? Eneste mappa jeg har er en "my face when" Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har nok ikke linje nok til det. Men utvalgte mapper skal vel gå an få til. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg mistet latterlig mye bilder pga. jeg glemte passordet mitt til en Truecrypted minnepenn, men jeg hadde noe sånt som 3k+ bilder i fun/gore/wat mappa mi (ikke nudes). Nå er den på ynkelige 250 bilder og er ikke veldig sortert. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er jo bare å dekryptere minnepinnen. Gjorde jo slikt i barnehagen med plastikkspader. 3 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvordan ser folkets 4chan-mappe ut? Har nettopp hatt en massiv ryddeoppgave med min. Forespør gjerne dumping hvis ønskelig. Er btw. mange undermapper på f eks Memes. Kan du winrare mappa og laste den opp et sted? Eneste mappa jeg har er en "my face when" Instaoldfagkit er kanskje noe for deg? 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Det er jo bare å dekryptere minnepinnen. Gjorde jo slikt i barnehagen med plastikkspader. Det er snakk om TrueCrypt med hidden partition, hash på 32 bit i AES-256 (som ligger lagret et annet sted, men har mistet passordet til denne og.. ) Endret 1. desember 2011 av Occi 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Send enheten til meg så fikser jeg det. Legger bare inn en hjemmesnekra bakdør som penetrerer krypteringen. Et fint lite verktøy jeg utvikla for en stund siden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Send enheten til meg så fikser jeg det. Legger bare inn en hjemmesnekra bakdør som penetrerer krypteringen. Et fint lite verktøy jeg utvikla for en stund siden. Hvorfor gjøre det så vanskelig? Er bare å slette system32 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 hjemmesnekra bakdør som penetrerer ... lite verktøy jeg utvikla for en stund siden.I see what you're implying. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå