DJ_Dark Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 hva er egentelig pistols? hvis jeg får vite hva det er så skal jeg gjøre begge deler. 8706039[/snapback] Har du lest gjennom sidene til nå? Står linker der hvor det er forklart. Jeg datt fort ut Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg datt fort ut 8706380[/snapback] Ingen grunn til å gi seg! Klarer du det ikke så går du ned til 5 pushups og 5 kroppsvektknebøy (på begge bena) til hver post. Begynn på'n igjen i morra med friskt mot! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg datt fort ut 8706380[/snapback] Ingen grunn til å gi seg! Klarer du det ikke så går du ned til 5 pushups og 5 kroppsvektknebøy (på begge bena) til hver post. Begynn på'n igjen i morra med friskt mot! 8706397[/snapback] Å ta nok repetisjoner er ikke noe problem. Det er værre med å huske det / gidde det Lenke til kommentar
Veosity Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 tror jeg bytter ut Pistols til Situps jeg. mage musklene er ikke sånn som dem var før skal forstreke dem nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå