Zethyr Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 ok, pistolene trenger jeg definitivt mer trening på.. 8544927[/snapback] Når du ikke klarer flere pistols så unn deg å bytte 1 pistol med 3 kroppsvektknebøy. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 ok, pistolene trenger jeg definitivt mer trening på.. 8544927[/snapback] Når du ikke klarer flere pistols så unn deg å bytte 1 pistol med 3 kroppsvektknebøy. 8544991[/snapback] Jeg gikk rett på kroppsvektknebøy, rett og slett fordi jeg falt etter først pistol ^^ Jeg ligger bak med kanskje 3 innlegg (4 nå), men jeg er overrasket over hvor flink jeg har vært. Det er bare bittert når man poster 2-3 på rad og glemmer straffen. Jaja, får ta x 2 nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har helvetes mye å ta igjen i alle fall! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg tror ikke jeg har lurt meg unna noen ganger enda. Har ikke akuratt postet så mye i det siste! Pistols er fæle! Ned på gulvet nå igjen! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Man får heller melde seg på da. Får begynne fra og med imorgen, akkuratt nå må jeg virkelig sove, var ute til veldig sent igår,(dvs på fredag til lørdag), og har vært våken ekstremt lenge idag. man legger seg. Man tar de imorgen tidlig, bør funke som komprimiss. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jepp, får begynne imorgen jeg også Må trene vettu, å da får man utnytte internett bruken til noe fornuftig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 huff, jeg tror jeg skylder 50 push fra poster gjort på jobben der jeg ikke akkurat kan legge meg på bakken Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg tar 20 pushups med jevne mellomrom flere ganger daglig, så jeg avstår, men veldig bra tiltak 8536685[/snapback] Driver med nesten det samme, bare jeg tar push ups og sit ups annenhvergang, men gud så mange sprekinger forumet hadde fått hvis alle hadde fulgt dette Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Genialt, rett og slett genialt. Dette skulle ha stått i retningslinjene! Nå blir jeg faktisk å poste mer. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Genialt, rett og slett genialt. Dette skulle ha stått i retningslinjene! Nå blir jeg faktisk å poste mer. 8559287[/snapback] Du kan godt få lov til å ta pushups selv om du ikke poster, ingen grunn til å spamme Men om du kommer med konstruktive poster i tillegg så er det jo kjempepositivt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg MÅ begynne å ta igjen ting snart *starte nå* Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Fare for overtrening ... Simen1 ... Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 For dem som lurer på hvordan pistols skal utføres: http://www.bodybuilding.com/fun/legpower.htm En artikkel som forklarer øvelsen. Selv første gang jeg har prøvd meg på pistols, og må si at den var sinnsyk tung. Gjorde dessuten vondt i kneet. I artikkelen står det at knesmerter kommer av at jeg lener meg for langt forover. Må vel bare øve litt. Funderer å melde meg på, som et tillegg til vanlig trening. Men et seriøst dilemma: Er det ikke fare for overtrening med en menge armhvevinger hver dag, i tillegg til Benkpress utenom? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ta deg fri en gang i blandt. Det er langtfra gjennomtenkt å ta pushups i massevis hver dag, særlig uten å trene andre deler av kroppen samtidig. Det funker dog veldig greit for å aktivisere den gjennomstnittlige nerd en gang i blant. Steffy, hvordan går det med deg? Du er blandt dem jeg er mest spent på Stå på, du har igjen for det Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) skal prøve å slenge meg på dette jeg **går ned og tar armhevninger** men blir bare armhevninger på meg.. får ikke til pistols.. Endret 7. mai 2007 av Zuckron Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Steffy, hvordan går det med deg? Du er blandt dem jeg er mest spent på Stå på, du har igjen for det 8559576[/snapback] Jeg ligger bak, men jeg prøver som faen. Jeg poster vel 20-40 poster for dagen, og 400 pushups er antallet jeg tok i hele 2006, så akkurat 10 per post er umulig. ^^ Jeg har dog trappet enormt opp fra tidligere og siden jeg meldte meg på har jeg vært konstant sliten i armene. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg ligger bak, men jeg prøver som faen. Jeg poster vel 20-40 poster for dagen, og 400 pushups er antallet jeg tok i hele 2006, så akkurat 10 per post er umulig. ^^ Jeg har dog trappet enormt opp fra tidligere og siden jeg meldte meg på har jeg vært konstant sliten i armene. 8559612[/snapback] Godt jobbet Når du poster så enormt må du unne deg å ta litt færre, ellers faller du av. Hvis du er sliten i armene kan du prøve en litt bredere armstilling for å la brystmusklene hjelpe mer til; kanskje det funker fint, ellers kan du bare droppe det. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Oi... Jeg var i dårligere form en jeg trodde :S Vil egentlig ikke poste denne posten, men det er vel for mit egent beste Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Oi... Jeg var i dårligere form en jeg trodde :S Vil egentlig ikke poste denne posten, men det er vel for mit egent beste 8559694[/snapback] hahaheha.. er jeg i bedre form enn deg for tiden kim? yey. . alltid drømt om.. doh. 15 armhevninger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Steffy, hvordan går det med deg? Du er blandt dem jeg er mest spent på Stå på, du har igjen for det 8559576[/snapback] Jeg ligger bak, men jeg prøver som faen. Jeg poster vel 20-40 poster for dagen, og 400 pushups er antallet jeg tok i hele 2006, så akkurat 10 per post er umulig. ^^ Jeg har dog trappet enormt opp fra tidligere og siden jeg meldte meg på har jeg vært konstant sliten i armene. 8559612[/snapback] Jeg kan poste alt fra 5 til 80 på en dag (av tellende) så jeg vil nok slite noen dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå