ainstainy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei.. Lurer på hvorfor ikke markus ruhl ikke får bedre plasseringer i konkurranser? Noen seier at det er pga. symmetri mn den er jo bra.. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei.. Lurer på hvorfor ikke markus ruhl ikke får bedre plasseringer i konkurranser? Noen seier at det er pga. symmetri mn den er jo bra.. 8532273[/snapback] Se på fysikken hans kontra de andre. Jeg synes det personlig er rart at han får så bra plasseringer som han får. Han ser mer ut som belgiskblå en en bodybuilder. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Hva meiner du med fysikken? Han er jo dødstor.. Han er jo den største! Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er ikke tvil hvem som er mest harmonisk og symetrisk. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva meiner du med fysikken? Han er jo dødstor.. Han er jo den største! 8532469[/snapback] Det hjelper ikke når muskelgruppene ikke står i stil til hverandre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ruhl er uansett mektig rå da, å virker i tillegg som en stor trivlig mann. Ikke som Cutler som rett og slett virker litt grinete og spess, selv om Cutler er helten min da. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hyrlen: Da får du sjekke ut Cutlers new, improved and beyond videoen.. Han er faktisk litt morsom der, som når han tar opp en vannflaske under treninga og sier "..and this is yet another sponsor, nah, im just kiddin' " Lo godt jeg hehe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hyrlen: Da får du sjekke ut Cutlers new, improved and beyond videoen.. Han er faktisk litt morsom der, som når han tar opp en vannflaske under treninga og sier "..and this is yet another sponsor, nah, im just kiddin' " Lo godt jeg hehe 8547011[/snapback] HEhe har sett de, og det. Lo godt jeg å. Samme når han kjører til gymmet og funderer på om Coleman ville gitt han bot om han ble stoppet av han. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Coleman er snut altså? 8547749[/snapback] Korrekt. Eller han var. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Ruhl er uansett mektig rå da, å virker i tillegg som en stor trivlig mann. Ikke som Cutler som rett og slett virker litt grinete og spess, selv om Cutler er helten min da. 8539659[/snapback] Synes de fleste i det gamet der virker ganske spess. Coleman virker ikke akkurat normal han heller. One Step Closer er forøvrig den beste filmen jeg har sett av Cutman, den er rå. Endret 7. mai 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå