Tho®¿ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Heisann. Jeg har i dag 1 filserver, 1 shuttle og 1 laptop. Tanken var at jeg skal kunne ha tilgang til alle harddiskene på serveren fra shuttelen og laptopen. Bruker i dag hamachi, og "map network drive" Det har fungert fint til nå, men nå er det no begrensninger? Ihvertfall så går det driit sakte... Så, jeg lurte på om det er en annen løsning på dette? Mvh Thor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Skal jeg dele filer og slikt hos meg deler jeg ganske enkelt den aktuelle mappen. Går ganske fort det. Spesielt med kabel. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvorfor bruker du Hamachi? Du skal da ikke trenge det om det er et lokalt nettverk. Er nok siden du bruker det det går treigt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Han hadde jo også prøvd "map network drive". Skjønner ikke at det går treigt. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 hamachi bruker nettet (vpn), så hvis du bruker dette er dette grunnen. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 har delt sånne netverksmapper, men poenget er at jeg er ikke alene på dette nettverket... er et par stykker til som jeg ikke vil skal ha tilgang til mine saker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå