dvaardal Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Har sett ein del på begge. Er veldig usikker på kva av dei eg skal velge. Eg skal bruke til ein iPod og annlegget heime. Vil gjerne høyre litt erfaringar og meiningar. Er på jakt etter veldig gode hodetelefonar då eg er særs kresen på lydkvalitet. Endret 3. mai 2007 av dvaardal Lenke til kommentar
JensL Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvis du er så kresen, ville jeg lagt til 2-300,- på budsjettet og gått for K271 i stedet. Da får du store klokker som ikke presser mot selve øret, og flere hakk bedre lyd. Har ikke hørt K301, men utifra det jeg har lest, er både K171 og K271 bedre. K271 er ihvertfall bedre enn K171, og klart verdt de ekstra pengene. Har testa begge to. Lenke til kommentar
dvaardal Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Ok, så pass har eg råd til. Har lagt av ein del pengar nettopp til nye hodetelefoner, så det går bra. Har lyst på litt erfaringar av AKG K 271 Studio:) Nåken der ute som har nåke og sei om dei? Lenke til kommentar
Ventil Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har et K171 headset jeg ønsker å selge. Interresert? Det er litt over 5 år gammelt, men i god stand. Putene har antydning til slitasje, men er ellers er headsettet fint. Jeg ser for meg 600 kr. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hadde nok valgt 271 framfor 171 hvis jeg hadde vært deg. Lydmessig er 271 som en storebror for 171. Nøytral lyd men samtidig ikke helt flat som lillebror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå