Gå til innhold

Har et problem! Trenger litt hjelp med og slutte!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quit guilden -> slutt å raide, så trenger du ikke å *forplikte* deg til å spille mange timer i strekk og dernest prioritere wow ned til kosespilling en gang i blandt når du har tid og det ikke går ut over annet.

8534026[/snapback]

 

Det her er et veldig godt råd.

Spilte i en periode alt for mye selv. Har lett for å dedikere meg til det som jeg driver med. Hadde noen måneder 100% raid attendance. :ermm:

Gikk veldig lei av å jobbe to skift hvor sistnevnte ikke var betalt for annet en et eller to item som hadde lilla farge. Så selv at det var bortkasta tid for en oppgraddering som i noen tilfeller var så små som 1%.

Quita raidguilden med magen rett etter juletider.

Før det hadde jeg vært gjennom det en gang før med en warrior, slutta den gangen også.

 

Er som Carl M nå beskriver det en kosespiller. Trives mye bedre med wow som det. :)

Lenke til kommentar

Å slutte å raide er nok det beste ja, var i raid guild frem til jul i fjor, leava da TBC kom og skifta server med noen kompiser, og starta "kose" guild med bare oss, første ukene etter tbc ble det såklart en del spilling, men nå som jeg har sett det meste, og ikke er i no raid guild som krever at man møter opp, så har spille tiden min gått drastisk mye ned!

Lenke til kommentar
Ja jeg har nå spilt wow i litt over et år. I begynnelsen gikk det fint. Men i det siste har det begynt og gå ut over skole venner osv. Problemet er at det føles feil og bokstavelig talt slette 50 dager av livet sitt. World of warcraft er det beste spillet jeg noen gang har spilt, men jeg vet jeg burde slutte, noen råd?

8531500[/snapback]

 

 

I Acount managment kan du gå på "Parent controll" og derfa kan du minimere timene

Lenke til kommentar
Ja jeg har nå spilt wow i litt over et år. I begynnelsen gikk det fint. Men i det siste har det begynt og gå ut over skole venner osv. Problemet er at det føles feil og bokstavelig talt slette 50 dager av livet sitt. World of warcraft er det beste spillet jeg noen gang har spilt, men jeg vet jeg burde slutte, noen råd?

8531500[/snapback]

 

 

I Acount managment kan du gå på "Parent controll" og derfa kan du minimere timene

8539002[/snapback]

Det er prøvd problemet er at jeg bare tar det av igjen :ermm:
Lenke til kommentar
Ja jeg har nå spilt wow i litt over et år. I begynnelsen gikk det fint. Men i det siste har det begynt og gå ut over skole venner osv. Problemet er at det føles feil og bokstavelig talt slette 50 dager av livet sitt. World of warcraft er det beste spillet jeg noen gang har spilt, men jeg vet jeg burde slutte, noen råd?

8531500[/snapback]

 

 

I Acount managment kan du gå på "Parent controll" og derfa kan du minimere timene

8539002[/snapback]

Det er prøvd problemet er at jeg bare tar det av igjen :ermm:

8539014[/snapback]

 

 

ta et vansklig pass som. asdfgadhgertgtj435312452345i265u26h29ydb9fhgdg9sugaert345

Lenke til kommentar
Bare leave guildet heller, og IKKE logg på, LITT selvkontroll må man jo ha...

8539188[/snapback]

 

ikke alltid så lett, Man kan bli Avhengi av ting.

8539196[/snapback]

 

Ikke av et spill.. Bare snakk om vilje.. Når du er avhengig av et stoff får kroppen abstinenser, når du er "avhengig" av et spill så skjer ikke dette, er altså kun opp til hvor sterk vilje personen har til å slutte.. Om du logger på gjentatte ganger etter å ha "sluttet" så har du egentlig ikke lyst til å slutte..

Lenke til kommentar
Bare leave guildet heller, og IKKE logg på, LITT selvkontroll må man jo ha...

8539188[/snapback]

 

ikke alltid så lett, Man kan bli Avhengi av ting.

8539196[/snapback]

 

Ikke av et spill.. Bare snakk om vilje.. Når du er avhengig av et stoff får kroppen abstinenser, når du er "avhengig" av et spill så skjer ikke dette, er altså kun opp til hvor sterk vilje personen har til å slutte.. Om du logger på gjentatte ganger etter å ha "sluttet" så har du egentlig ikke lyst til å slutte..

8539331[/snapback]

 

 

Alle er ikke like perfekte som deg da..

Lenke til kommentar
Bare leave guildet heller, og IKKE logg på, LITT selvkontroll må man jo ha...

8539188[/snapback]

 

ikke alltid så lett, Man kan bli Avhengi av ting.

8539196[/snapback]

 

Ikke av et spill.. Bare snakk om vilje.. Når du er avhengig av et stoff får kroppen abstinenser, når du er "avhengig" av et spill så skjer ikke dette, er altså kun opp til hvor sterk vilje personen har til å slutte.. Om du logger på gjentatte ganger etter å ha "sluttet" så har du egentlig ikke lyst til å slutte..

8539331[/snapback]

 

Forsåvidt enig... Han kan endre passordet sitt til "dfhksdjfhksdhf". Da er det fiksa :)

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar
Bare leave guildet heller, og IKKE logg på, LITT selvkontroll må man jo ha...

8539188[/snapback]

 

ikke alltid så lett, Man kan bli Avhengi av ting.

8539196[/snapback]

 

Ikke av et spill.. Bare snakk om vilje.. Når du er avhengig av et stoff får kroppen abstinenser, når du er "avhengig" av et spill så skjer ikke dette, er altså kun opp til hvor sterk vilje personen har til å slutte.. Om du logger på gjentatte ganger etter å ha "sluttet" så har du egentlig ikke lyst til å slutte..

8539331[/snapback]

 

 

Alle er ikke like perfekte som deg da..

8539621[/snapback]

 

Hva i alle dager har det du skrev med det jeg akkurat sa å gjøre?

Lenke til kommentar

Gjør som meg:

Uninstaller WoW fordi vis du skal installere det igjen så tar det laaaaang tid med alle patchene og slikt :p

Slett WoW ting på pcen + bookmarks

kanseller subscribtion, send gullene til en god venn

 

og hvis du føler du trenger det så kan du kaste WoW cdene også

 

Jeg slutta for ca. 4 uker siden og har ikke hatt noe problem med å slutta. Det skal sies da at jeg nesten alltid har "kosespilt" og har ikke raida noe i TBC.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Jeg spilte til Gamecardet mitt gikk ut, + at jeg hørte på alle vennene mine (dem som ikke spiller) Og nå har jeg vert uten wow i mange måneder. Lekende lett.

 

Dessuten har de fleste vennene mine som spiller, også sluttet/tar store pauser, noen har til og med planer om å selge accountene. Dette ser jeg på som bra. Nå kan de virkelig komme seg ut mer.

Lenke til kommentar
Bare leave guildet heller, og IKKE logg på, LITT selvkontroll må man jo ha...

8539188[/snapback]

 

ikke alltid så lett, Man kan bli Avhengi av ting.

8539196[/snapback]

 

Ikke av et spill.. Bare snakk om vilje.. Når du er avhengig av et stoff får kroppen abstinenser, når du er "avhengig" av et spill så skjer ikke dette, er altså kun opp til hvor sterk vilje personen har til å slutte.. Om du logger på gjentatte ganger etter å ha "sluttet" så har du egentlig ikke lyst til å slutte..

8539331[/snapback]

 

det finnes 2 typer avhengighet, den du beskriver kalles fysisk avhengighet, den andre formen er sysisk avhengighet. kan i noen tilfeller være vel så ille.

Lenke til kommentar
Men om du tenker på det, så handler det bare om tall som du må forbedre for å drepe flere datagenererte monstre i en fantasiverden.

Du gjør jo mye for å forbedre "tallene" dine. Nå snakker jeg om mana points, health points, attack power, basic stats etc. Du må få opp disse tallene for å kunne drepe den neste bossen. Hva skjer etter du har drep bossen?

8533150[/snapback]

Forbedre tallene dine... Mange FPS går jo ut på akkurat det samme. Drepe fler, og få bedre stats/score/våpen. Det er ingenting spesielt med WoW i dette bilde.

Lenke til kommentar
Joda, men jeg tror virkelig ikke at du blir hverken fysisk eller psykisk avhengig av et spill.. Ingen jeg har hørt om som går rundt og hater og forbanner spillet men alikevel spiller det.

8543332[/snapback]

 

Ja, er vel mere at trådstarter tror han ikke kan slutte, også gidder han derfor ikke å prøve.

 

On topic: Lag deg noen planer for ettermiddagene - kanskje noe som er skikkelig givende, som trening (sett at du ikke trener fra før).

 

Selv slutta jeg med wow fordi jeg gikk lei, noe som jeg aldri trodde jeg ville. Var en små-hardcore spiller før jeg slutta, i allefall før BC. Da BC kom måtte guildet kutte ned på raidspots, og jeg måtte finne meg noen andre å raide med. Alt ble feil, og jeg følte at det sugde å være casual, etter å ha vært dekt i epics i nesten et år. BC gav heller ikke noe nytt, bare masse grinding, enda mere pengemas og masse attunements, samt rep og gudene vet hva.

 

Til slutt gikk jeg vel bare lei, og det kombinert med at jeg startet med et ordentlig treningsprogram glemte jeg helt av wow, og plutselig hadde det gått to uker uten at jeg hadde logget inn.

 

Men jeg angrer slett ikke på de rundt 120 dagene /played jeg hadde. Det var tross alt gøy så lenge det varte :)

 

Edit: Ikke begynn med BF2 istedet, der er det unlocks, ehehehehe (begynte å "grinde" litt for unlocks selv, så det ligger nok i blodet :wee: ).

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...