Gå til innhold

Har et problem! Trenger litt hjelp med og slutte!


Anbefalte innlegg

Da var accounten ute for salg på Bruktmarket.no

8531811[/snapback]

 

HÅ, du skal få lov å si ifra om du selger kontoen, Zali!

 

Gidder ikke å whispre deg så få ett russisk svar tilbake f.ex :p

8531962[/snapback]

Har da aldri fått en Whisp fra deg! Er alltid jeg som whisprer deg :tease: men jeg sier seff ifra m8.

8531972[/snapback]

 

But you know I care :<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var avhengi av CS Source en stund, men d var snakk om 3-4timer om dagen... eneste jeg gjore var ingenting, tok alt det andre før jeg fikk tid til å spille. Spiller maks 3 timer i uka nå...Bruker knapt maskina mi etter jobb xD

 

Må huske at jeg bor for meg selv, så jeg har en del å gjøre hjemme, men bor du hjemme er det lett og la foreldrene gjøre alt xD

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Har hatt samme problemet, wow ble en virkelighets flukt fra alt, men fy faen hvor morsomt det var. For meg ble det et vendepunkt når jeg var på date med en jente jeg har kjent i et år fra skolen (vet det høres klisje aktig ut, hehe). Hun spurte meg hvorfor jeg ikke var særlig på skolen lengre og siden jeg ikke var særlig mye lengre med felles bekjente (mine kompiser). Dette var også rett før eksamenstiden og jeg stod i fare for å stryke i flere fag og med fare for å må gå året om igjen. Liten vekkelse gikk igjennom meg, og jeg fant ut at WoW var ikke bra for meg og at det hadde gått over stokk og stein. Så på dagen slettet jeg spillet og ga accounten (70 priest full med epics fra Kara/heroics og gruul) til en god venn av meg som også spiller. Det var en helt ubeskrivelig befriende følelse å være kvitt spillet, at en slapp å styre livet etter raids 5 ganger i uken. Dessuten skal det nevnes at jeg savner spillet, det er utrolig mange elementer i det som gjør det til en kjekk opplevelse. Feks å endelig ta ned en ny boss samt å spille med folk du har blitt godt kjent med.

 

Jeg prøvde flere ganger å kutte ned spelinga, men var fort tilbake, beste er bare å slutte tvert.

Endret av ksjoet
Lenke til kommentar

Man klarer hvertfall ikke slutte om man gjør noe stort ut av det.

 

Kjøp deg noen måneder til med spille tid, slutt i guild, spill mindre, gå ut mer. Når de siste månedene er brukt opp er du nede i så lite spilletid at det er lekende lett å bare la være å spille.

Ikke haus det opp som et stort hinder du må komme over, da blir det bare verre.

 

Og for all del. Ikke lag posts om det på forumet.

Lenke til kommentar
World of warcraft er det beste spillet jeg noen gang har spilt, men jeg vet jeg burde slutte, noen råd?

8531500[/snapback]

 

Er bare å logge av :)

8533981[/snapback]

Ikke om man er avhengi.

8534200[/snapback]

 

Jo, bare logg av.

Lenke til kommentar
World of warcraft er det beste spillet jeg noen gang har spilt, men jeg vet jeg burde slutte, noen råd?

8531500[/snapback]

 

Er bare å logge av :)

8533981[/snapback]

Ikke om man er avhengi.

8534200[/snapback]

 

Jo, bare logg av.

8534240[/snapback]

Om du er avhengi så vil du jo bare logge på seinere, tror trådstarter skjønte såpass at man trenger å logge av hvis man skal slutte, men tror ikke det var svarene han var ute etter. Dere kommer sikkert til å nekte på dette men men, slik tror jeg det er ihvertfall.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...