andjoha Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 joda, jeg vet, man får ikke akkuratt noe resultat å rope hurra over.. men.. Jeg husker for 1års tid tilbake hadde jeg et program som gjorde at man kunne (med mer eller mindre vellykked resultat) gjøre om vanlige jpg/bmp/gif - bilder til vektorgrafikk (som man videre kunne lagre som illustrator - format osv). Mener dette programmet kom fra adobe eller macromedia. Noen som vet hva det heter? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 EZdc et greit program som følger med de fleste nye scannere, det greier det meste og hvist ikke, må du på dyrere Photoshop og denslag's Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 fant ikke noe som helst om noe programm som het ezdc jeg :| (ACDSee du tenker på(?)) men det var vel uansett ikke det programmet jeg lette etter... rimelig sikker på at det er macromedia som har lagd det (_muligens_ Adobe) noen andre som vet hva det het? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Det heter Adobe Streamline og koster 2000kroner. Dennefunksjonen finnes også i Illustrator.(Men er endel vanskeligere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå