Gå til innhold

Vanilla WoW - Diskusjon

Anbefalte innlegg

Seriøst folkens, dere har misforstått grunnleggende greier hvis dere tror at alder har noe som helst med folks oppførsel å gjøre. Hvis dere tenker myndighetsalder, så tenk også på at en del stater i Amerika har 21 år på dette. Da synes jeg vi like godt kan lage  en 21+ server...

Skjønner ikke at 18 år gamle dotter er så pokkers stolt av å "endelig" ha blitt 18. Blir ikke glup over natta fordi du plutselig er blitt 18. Gjør deg heller ikke mer tolerent. Oppfører du deg som en dust når du er 15 år, er det STORE sjangser for at du samme dusten som 25-åring.

8764555[/snapback]

Ikke at vi spiller på samme servere som amerikanerne da... med mindre dem velger å spille på EU realms eller visaversa...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såklart det er en sammenheng mellom alder og modenhet. Man er rett og slett irrasjonell dersom man fornekter det.

Spørsmålet er bare i hvor stor grad dette gjelder. Jeg har ikke noe statistisk grunnlag for å kommentere det, og jeg tviler på at noen av dere har noe dokumentasjon som kan relateres til WoW. Så jeg foreslår at folk godtar den åpenbare sammenhengen her, men holder seg for gode til å påstå at de vet hva det medfører i praksis....

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

En slik server hadde vært perfekt. Jeg synes det blir for dumt med TBC, det blir litt for lett å skaffe seg bra gear i mine øyne. Mange er sikkert uenige, men jeg synes i alle fall det.

Det jeg savner aller mest må være world PvP. Ingenting er så skjønt som å løpe rundt i ingenmannsland med noen venner, på leting etter noen forvirrede horder som venter på å bli grillet.

Noe jeg også savner er STORE bosser. Ragnaros, Onyxia.. You name it, de var alle STORE! Store og gode. Savner å se den lille tanken bli dæljet på mens det høljer inn forbannelser og formeler mot den STORE fienden! Og for en følelse når fienden går i bakken! Jeg blir kåt bare av tanken :dribble: (Ja, jeg er syk!)

Alt var mer krevende, og tok deg lengre tid. Men du skal tro det var verdt det!

Jeg var ikke så alt for tidlig ute med WoW, så når jeg kom til 60 hadde store guilder alt clearet MC. Jeg rakk bare opp til twins i AQ40 før TBC kom, jeg skulle virkelig ønsket TBC aldri hadde kommet, så jeg kunne fullført Naxx og AQ40.. Men sånn ble det ikke.. Kommer en sånn server opp, så hadde jeg kommet på sekundet i alle fall :)

Jaja, nå ble det mye rot i teksten.. Sikkert en del skriveleif også.. Men tror jeg fikk fram noe av det jeg mener i alle fall :D

Lenke til kommentar

Skal si meg enig med mange her og jeg ville også startet på en vanilla WoW server hvis det hadde kommet. Var min storehets tid i wow, bra guild, mange folk og snakke med osv. Så kom TBC og for min del så ble jeg litt utbrent og mistet kontakt med mange kjente.

Nå har jeg kommet litt igang igjen, ikke no raids som jeg gjorde før, men litt casual pvp og exploring av Azeroth :)

Og så kommer lich og ødelegger det for meg igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...