John Keats Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Du merker veldig fort om de oppfører seg slik eller ikke da 8700215[/snapback] Sant, og min mening er at en 18+ server er nødvendig. Waste of server space. Synes også at 18+ (osv) guilder er veldig unødvendig. Vi mindre kan også oppføre oss, og da er det dumt at vi ikke får gode guilder på grunn av at folk tror vi ikke kan! 8700295[/snapback] Folk vil kanskje ikke ha med folk som ikke er på samme sosiale nivå heller. Når man er over 18 har man gjerne opplevd mye mer enn en på 14/15. Også er man gjerne fedig utviklet når man er 18 så man slipper de jævla hormonene deres. En 18+ server hadde vært digg. Jeg hadde garantert startet på en sånn server. Typisk chat i en guild med folk på 14/15: random: what you all up to? Meg: Grinding and chilling with a nice cold beer random kid: OMG!! you drink beer, how old are you?? xD ^^ Nei, gi oss 18+ servere! 8700487[/snapback] Nå generaliserer du noe jævlig.. Om de starter sånn du beskrev er det akkurat de personene du _ikke_ vil ha med. Kjenner mange som er 14+ som oppfører seg som om de var godt over 20. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Folk vil kanskje ikke ha med folk som ikke er på samme sosiale nivå heller. Når man er over 18 har man gjerne opplevd mye mer enn en på 14/15. Også er man gjerne fedig utviklet når man er 18 så man slipper de jævla hormonene deres. En 18+ server hadde vært digg. Jeg hadde garantert startet på en sånn server. Typisk chat i en guild med folk på 14/15: random: what you all up to? Meg: Grinding and chilling with a nice cold beer random kid: OMG!! you drink beer, how old are you?? xD ^^ Nei, gi oss 18+ servere! 8700487[/snapback] Okei, nå vil jeg bare ha det klart at de fleste 14-15 åringene er mye mer moden enn det, og det eksemplet du kom med tror jeg aldri en 15 åring kunne ha ment seriøst. Om du er 10, kanskje, men aldri 15. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 For å dra det litt offtopic her. Skjønner ikke hvorfor folk skal drikke mens de spiller, jeg mener.. Koster jo faktisk en del om du skal kjøpe deg en øl i hytt og gevær. I allefall med min økonomi så får det holde til helger. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Tror nok veldig få innrømmer at de er barnslige. 8700142[/snapback] Sant nok, men hvordan kan man være barnslig i en alder av fjorten? Jeg vet at det ikke nytter å klage og krangle, og at du blir skjelden tatt seriøst om du skriver "omg noob u liek epix, m4n!". Såklart, jeg bruker forkortelser som warr, lock, pala, shama, btw, omg, noob, lol, når det trengs, men vanligvis når jeg snakker i guildchat skriver jeg så korrekt som mulig. En 18+ ville ødelagt veldig mye for mange spillere. Endret 25. mai 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 For å dra det litt offtopic her.Skjønner ikke hvorfor folk skal drikke mens de spiller, jeg mener.. Koster jo faktisk en del om du skal kjøpe deg en øl i hytt og gevær. I allefall med min økonomi så får det holde til helger. 8701233[/snapback] Det finnes noen som tar seg et par duggfriske for kosen og smakens skyld, serru Koster mindre for 3-4 pils enn en 20-pakning. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg synes ærlig talt det hele er litt tullete. Jeg kan ikke velge å betale 10kr for billetten min på t-banen, bare fordi jeg gjorde det for 10 år siden. Systemet har utviklet seg, og skal jeg fortsette å bruke det, må jeg forholde meg til de nye reglene. Hvis jeg ikke vil betale 20kr, så får jeg da finne et alternativt transportmiddel. Hvorfor skal Blizz lage en egen server uten TBC innhold, når de har brukt masse tid og ressurser på en pakke som skal utvide hele spillet? Da kan dere like gjerne laste ned en pirat-server og spille der synes nå jeg. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Fordi vi spiller for å ha det moro.. Er ikke noe gøy å betale dobbelt så mye på bussen Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Darkrevan: Sant det, men hvorfor 18? Vil si at de over 15 / 16 bør være moden nok til å oppføre seg bra nok. 8699420[/snapback] Ja, det finnes unntak under 18 år med voksen oppførsel. Har daglig kontakt med en gutt som er 15. Han oppfører seg som en i 20 åra. Meget god spiller å en hyggelig gutt. Det er brukere her som er under 18, som også oppfører seg langt over gjennomsnitte. Det var spillere fra forumet i guilden jeg lagde å alle var greie og hyggelige. Dessverre er dette i midretall ute i wow verden. Jeg er sikker på at et system med kun visa / master card, etc. som betalingsmulighet ville begrense mye av kidza om det stod "This realm is for 18 years and over only" Tror mange foreldere aldri ville registrert betaling for pjokken sin på slike servere, om dem fikk opp en slik melding. Her er aldersgruppen 10 - 14 som jeg spesielt sikter til. Lenke til kommentar
Nikitta Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvad med en server hvor man bare har mye strengere regler for opførsel og eventuelt en test inden man kunne komme ind? Så ville det vigtige være hvor "voksent" man opfører sig og ikke hvor gammel man er. En sådan server har jeg ofte drømt om! Jeg har nemlig intet imod at spille med nogen under 18. Det vigtige er hvordan de opfører sig, uanset alder. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg er sikker på at et system med kun visa / master card, etc. som betalingsmulighet ville begrense mye av kidza om det stod "This realm is for 18 years and over only"Tror mange foreldere aldri ville registrert betaling for pjokken sin på slike servere, om dem fikk opp en slik melding. Her er aldersgruppen 10 - 14 som jeg spesielt sikter til. 8729090[/snapback] Må si meg enig med LarsO her; En 18+ ville ødelagt for mange spillere og det ville blizzard ha tapt mye mer på enn om en vanilla wow server. Faktisk ville de nok ha tjent mer på Vanilla fordi folk ville begynt på igjen. Selv gadd jeg ikke mere etter at TBC kom (skal begynne igjen nå) fordi jeg ikke gadd å levle igjen, og fordi jeg ikke hadde fått opplevd alt jeg ville enda. En ting til. Alle ekte fjortisene jeg kjenner som spiller wow ville ikke dratt fra TBC. De eldre og mer modne, erfarene derimot, tror jeg ville dratt (de fleste i alle fall). Endret 31. mai 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 hadde det blitt en anti tbc realm så hadde jeg joinet på dagen og lvlet opp en ny så fort jeg kunne bare for å kunne oppleve de gamle dagene:) det var virkelig mye gøyere enn tbc.... Jeg har selv sluttet å spille etter tbc kom. Har blizzard sagt noenting om denne ideen? føler ikke for å bla gjennom de milion postene på wow forumene Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 jeg starta så seint med WoW at jeg aldri fikk oppleve så mye før TBC. Synes det var mye mer morsomt før TBC, hvor alt var standard, og alt var sett, opplevd og prøvd ut. Skulle ønske jeg lvla raskere å gikk med på flere instance før TBC. En char på Vanilla wow hadde vært noe Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 hadde det blitt en anti tbc realm så hadde jeg joinet på dagen og lvlet opp en ny så fort jeg kunne bare for å kunne oppleve de gamle dagene:) det var virkelig mye gøyere enn tbc.... Jeg har selv sluttet å spille etter tbc kom. Har blizzard sagt noenting om denne ideen? føler ikke for å bla gjennom de milion postene på wow forumene 8761537[/snapback] Nope, ikke et eneste svar Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 hadde det blitt en anti tbc realm så hadde jeg joinet på dagen og lvlet opp en ny så fort jeg kunne bare for å kunne oppleve de gamle dagene:) det var virkelig mye gøyere enn tbc.... Jeg har selv sluttet å spille etter tbc kom. Har blizzard sagt noenting om denne ideen? føler ikke for å bla gjennom de milion postene på wow forumene 8761537[/snapback] Nope, ikke et eneste svar 8761821[/snapback] blizzard må vell snart komme med ett svar? når så mange støtter dette forslaget så kan de ikke ignorere det i evigheter...eller? kanskje de tilogmed ikke svarer fordi de jobber med en løsning? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 hadde det blitt en anti tbc realm så hadde jeg joinet på dagen og lvlet opp en ny så fort jeg kunne bare for å kunne oppleve de gamle dagene:) det var virkelig mye gøyere enn tbc.... Jeg har selv sluttet å spille etter tbc kom. Har blizzard sagt noenting om denne ideen? føler ikke for å bla gjennom de milion postene på wow forumene 8761537[/snapback] Nope, ikke et eneste svar 8761821[/snapback] Mulig de ikke vil gå ut med noe enda, men tenker i det stille. Virker som mange ønsker dette. Har det hendt før at forum diskusjoner på wow-europe blir realisert? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Ikke etter det jeg vet nei, bare små ubrukelig ting som "spel x naed neew iconn plax!" Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hadde det blitt en anti tbc realm så hadde jeg joinet på dagen og lvlet opp en ny så fort jeg kunne bare for å kunne oppleve de gamle dagene:) det var virkelig mye gøyere enn tbc.... Jeg har selv sluttet å spille etter tbc kom. Har blizzard sagt noenting om denne ideen? føler ikke for å bla gjennom de milion postene på wow forumene 8761537[/snapback] Nope, ikke et eneste svar 8761821[/snapback] Worldofraids (iirc) hadde et intervju med diverse CM/developers. Der ble det sagt at en Vanilla WoW- server var uaktuelt. Desverre. Det er ikke så gøy å grinde rep med 10 millioner faksjoner i Outlands. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 En 18+ ville ødelagt veldig mye for mange spillere. 8701739[/snapback] care.. jeg er over 18. Ødelagt for mange ja. men gjort det mye bedre for mange også. og siden jeg er en av de som ville fått det bedre så stemmer jeg for en 18+ server. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Seriøst folkens, dere har misforstått grunnleggende greier hvis dere tror at alder har noe som helst med folks oppførsel å gjøre. Hvis dere tenker myndighetsalder, så tenk også på at en del stater i Amerika har 21 år på dette. Da synes jeg vi like godt kan lage en 21+ server... Skjønner ikke at 18 år gamle dotter er så pokkers stolt av å "endelig" ha blitt 18. Blir ikke glup over natta fordi du plutselig er blitt 18. Gjør deg heller ikke mer tolerent. Oppfører du deg som en dust når du er 15 år, er det STORE sjangser for at du samme dusten som 25-åring. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hadde det blitt en anti tbc realm så hadde jeg joinet på dagen og lvlet opp en ny så fort jeg kunne bare for å kunne oppleve de gamle dagene:) det var virkelig mye gøyere enn tbc.... Jeg har selv sluttet å spille etter tbc kom. Har blizzard sagt noenting om denne ideen? føler ikke for å bla gjennom de milion postene på wow forumene 8761537[/snapback] Nope, ikke et eneste svar 8761821[/snapback] Mulig de ikke vil gå ut med noe enda, men tenker i det stille. Virker som mange ønsker dette. Har det hendt før at forum diskusjoner på wow-europe blir realisert? 8761864[/snapback] Eneste jeg kommer på er at tailorerne fikk robe i stedet for vest... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå