Gå til innhold

Vanilla WoW - Diskusjon

Anbefalte innlegg

](iv) facilitate, create or maintain any unauthorized connection to the Game or the Service, including without limitation any connection to any unauthorized server that emulates, or attempts to emulate, the Service. All connections to the Game and/or the Service, whether created by the Game Client or by other tools and utilities, may only be made through methods and means expressly approved by Blizzard. Under no circumstances may you connect, or create tools that allow you or others to connect, to the Game's proprietary interface other than those expressly provided by Blizzard for public use.

Kort sagt, du har ikkje lov å lage private servere. Dette forumet støtter ikkje brot på reglene lagt ned av produsenten. Eit par innlegg er sletta. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil også ha tilbake den deilige følelsen av å oppleve Azeroth for første gang. Men den følelsen kommer neppe tilbake om en slik server blir opprettet.

Samme sak med Guild Wars. Jeg var skikkelig Old School GW-spiller, spilte siden release. Husker de gode gamle dagene i Tyria med core-classes og da Underworld var "OMFG YOU WAS IN UW?? HOW DID YOU GET TER?"

Men uheldigvis, kom Factions, Nightfall, nye classes, nye skills, nye elite missions. Det ble aldri det samme. Spillet ble rett og slett invadert av fjortisser, og hele opplevelsen ble ødelagt for meg.

Om jeg starter på nytt i Prophecies uten Factions/Nightfall vil jeg ikke få samme følelsen. De dagene er over. Vi får dem aldri tilbake.

Face it.

Endret av Speik
Lenke til kommentar

Det kan godt være du ikke får den samme følelsen igjen, det er vel slik med de fleste spill? Men at det alikevel kunne vært supert kan du ikke vite Speik, synes det er verdt et forsøk fra Blizzard, mer penger kommer de nok til å tjene uansett.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Har selv ikke spilt WoW på 4-5 måneder nå, og tror virkelig ikke jeg kommer til å starte på nytt hvis ikke vanilla wow kommer.

Lenke til kommentar
Hadde nok holdt meg på en TBC server.

Er rett og slett lei alle gamle raid instancer etter alt for mange timer i dem.

Dessuten er jeg lei av raiding. Spiller kun med en liten gruppe kompiser om dagen.

Hva jeg ønsker mere av Blizzard er dedikerte servere for 18 år+.

Jeg vet at det er spillere under 18 år som kan oppføre seg også, men jeg er sikker på at dedikerte servere for oss litt eldre haddde vært utmerket.

Man blir kvitt så mye søppel da.

8533658[/snapback]

Hvis det skjedde og alle 18+stakk (sånn ca)

da hadde jo halvparten av alle under 18 stukket og. Er ikke noe gøy for oss under 18 å spille med tards. Like dritt som for dere store tøffe mektige 18-åringer.

Lenke til kommentar
Hvis det skjedde og alle 18+stakk (sånn  ca)

da hadde jo halvparten av alle under 18 stukket og. Er ikke noe gøy for oss under 18 å spille med tards. Like dritt som for dere store tøffe mektige 18-åringer.

8681687[/snapback]

Jeg er enig. Er 14 år og oppfører meg eksemplarisk. Lar meg aldri irritere, skriver helt korrekt og whiner så lite som mulig. Jeg har btw bestemt meg for å lvl til 70 nå.

Edit: leif kommer bra til.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar

Jeg er enig. Er 14 år og oppfører meg eksemplarisk. Lar meg aldri irritere, skriver helt korrekt og whiner så lite som mulig. Jeg har btw bestemt meg for å lvl til 170 nå.

8681853[/snapback]

OJ! Hold meg oppdatert der. Klarer du det så fortell gjerne...

Lenke til kommentar
Jeg er enig. Er 14 år og oppfører meg eksemplarisk. Lar meg aldri irritere, skriver helt korrekt og whiner så lite som mulig. Jeg har btw bestemt meg for å lvl til 170 nå.

8681853[/snapback]

Veslevoksen kalles det ;)

Neida, men er selvfølgelig mange under 18 som kan kalles folk. Alder spiller egentlig ikke noen rolle, men det bare sånn at folk over 18 er generelt mye mer voksne av seg, logisk nok.

Lenke til kommentar

8681687[/snapback]

8681853[/snapback]

Hadde du skrevet helt korret så hetter det ikke btw... og klarer du å bli 170 så er du jammen meg voksen. Hva med å lese på manualen først så ser du at world of warcraft har en level cap på 70 :)

Lenke til kommentar
Hadde du skrevet helt korret så hetter det ikke btw... og klarer du å bli 170 så er du jammen meg voksen. Hva med å lese på manualen først så ser du at world of warcraft har en level cap på 70 :)

8682336[/snapback]

Whatever, poenget var at jeg legger fra meg drømmene om vanilla og levler til 70, nå.

Lenke til kommentar
Den dagen du kan vise meg bevis på at spillere over 18 år gjør slikt, skal jeg være enig med deg at vi kan være en pest og plage også. :)

8534366[/snapback]

Kan du bevise at de under 18 gjør det?

8672379[/snapback]

Jepp.

Lagde en norsk guild på Moonglade som het Endless Dream.

Hadde noen småtroll fra Norge i den guilden.

-Konstant sutring.

-Mas om boosting.

-Må stikke, skal spise middag.

Det er noen brukere fra forumet her som var med en liten stund som var virkelig hyggelige.

Dem valgte å spille på en annen server. Til slutt satt jeg og noen andre igjen som barnehagetanter for småbarna, så vi oppløste hele guilden til fordel en mere mature guild som har 18 års grense.

Legger ved et bilde jeg postet i bildetråden.

Legg merke til kommentaren fra huntern i partychatten. :cry:

post-85621-1179995100_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

8682336[/snapback]

Tror kanskje du bør se på dine egne feil før du ser på andres.

Darkrevan: Sant det, men hvorfor 18? Vil si at de over 15 / 16 bør være moden nok til å oppføre seg bra nok. :)

Lenke til kommentar

8682336[/snapback]

Tror kanskje du bør se på dine egne feil før du ser på andres.

Darkrevan: Sant det, men hvorfor 18? Vil si at de over 15 / 16 bør være moden nok til å oppføre seg bra nok. :)

8699420[/snapback]

pwnd

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Man blir kvitt så mye søppel da.

8533658[/snapback]

Det blir de under 18 og (:

8534165[/snapback]

Følte du deg truffet?

Det var ikke meningen.

Liker du å spille sammen med folk som:

"Brb need to eat"

Rett før en boss i et instance, afk for 10 - 20min.

"omg my dads home he needs the computer"

player left the group

"Need 5gold plz"

Utallige drittunger som tigger

Raidtime 22.30.

"I need to leave my mum says i must go to bed"

Etter en wipe på en boss.

"omg we cant make it im leaving".

Etc.

Jeg hater det.

Den dagen du kan vise meg bevis på at spillere over 18 år gjør slikt, skal jeg være enig med deg at vi kan være en pest og plage også. :)

8534366[/snapback]

Ser ut som en god ide, men hvor mange tror du ikke bare hadde sagt de var 18+?

8681687[/snapback]

Jeg er enig. Er 14 år og oppfører meg eksemplarisk. Lar meg aldri irritere, skriver helt korrekt og whiner så lite som mulig. Jeg har btw bestemt meg for å lvl til 70 nå.

Edit: leif kommer bra til.

8681853[/snapback]

Tror nok veldig få innrømmer at de er barnslige.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Du merker veldig fort om de oppfører seg slik eller ikke da

8700215[/snapback]

Sant, og min mening er at en 18+ server er nødvendig. Waste of server space. Synes også at 18+ (osv) guilder er veldig unødvendig. Vi mindre kan også oppføre oss, og da er det dumt at vi ikke får gode guilder på grunn av at folk tror vi ikke kan!

Lenke til kommentar
Du merker veldig fort om de oppfører seg slik eller ikke da

8700215[/snapback]

Sant, og min mening er at en 18+ server er nødvendig. Waste of server space. Synes også at 18+ (osv) guilder er veldig unødvendig. Vi mindre kan også oppføre oss, og da er det dumt at vi ikke får gode guilder på grunn av at folk tror vi ikke kan!

8700295[/snapback]

Folk vil kanskje ikke ha med folk som ikke er på samme sosiale nivå heller. Når man er over 18 har man gjerne opplevd mye mer enn en på 14/15. Også er man gjerne fedig utviklet når man er 18 så man slipper de jævla hormonene deres.

En 18+ server hadde vært digg. Jeg hadde garantert startet på en sånn server.

Typisk chat i en guild med folk på 14/15:

random: what you all up to?

Meg: Grinding and chilling with a nice cold beer

random kid: OMG!! you drink beer, how old are you?? xD ^^ :p

Nei, gi oss 18+ servere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...