knux Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Forbanna blizztards har lukka topicen på suggestion forumet av ingen grunn. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Forbanna blizztards har lukka topicen på suggestion forumet av ingen grunn. 8613853[/snapback] 500 poster = autolock Ez be continued. Lenke til kommentar
knux Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Forbanna blizztards har lukka topicen på suggestion forumet av ingen grunn. 8613853[/snapback] 500 poster = autolock Ez be continued. 8613903[/snapback] Å. man lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg kan ikke forstå noe annet enn at Blizzard tjener penger på å sette opp en server eller to med vanilla wow? Det koster vel å sette opp ny server men med tanke på alle som kommer til å aktivere kontoene sine, forsette å spille burde det gå greit? I tillegg hadde det vært forfriskende viss utviklerne hørte litt på communitiet og gav litt respons. Jaja vi kan drømme :\ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg stemmer for at vi finner en øde server og fyller den med Vanilla WoW liv Kanskje de til og med vil begrense den til vanilla WoW Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg stemmer for at vi finner en øde server og fyller den med Vanilla WoW liv Kanskje de til og med vil begrense den til vanilla WoW 8614452[/snapback] Vanskeligt å holde seg på level 60 når man får exp av å raide Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Man kvitter seg jo bare med TBC...... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er det muligt å nedgradere accounten? Eller så må man kanskje kjøpe en ny account Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Noen som vet hvor mange som hadde vært med på en vanilla WoW server? Tror dere det hadde det vært en god del norske? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Selv om jeg hadde syntes det var artig med en slik server tror jeg det hadde blitt på samme måte som alle de 10000 forsøkene med HW.no- guild. Masse folk er interessert og alt er velstand i begynnelsen, men så ebber det ut i ingenting. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Kjenner jeg føler det samme som en del her. Var mye bedre før, alt for mange tullinger nå. Char. transfer synes jeg har ødelagt mest. Før visste du hvem folk var, hadde sett dem og spilt med dem før. Nå flytter jo folk over alt, og bytter navn. Er bare en haug med ukjente folk. Det er følelsen av at serveren er et samfunn der "alle kjenner alle" som jeg savner. Av instancer synes jeg MC og Onyxia må være med. Digget MC, uansett hvor mange ganger vi clearet. Alt utenom MC og Ony likte jeg ikke så godt. BWL var greit, men resten var bare tull. Grinding av rep, og alt dette med tokens etc. Mye greiere å heller la hele armoren droppe av en boss. Får heller vente om den ikke dropper. Og selvfølgelig Tarren Mill PvP kampene. Det var tider det. Små raids i IF eller Stormwind etc. Nå er jo alle i Outland, og hva skal du raide der? Det mangler en by der alle er samlet. Før var det jo IF og Org, det var der det var AH og bank. Raidet du her ble det alltid gøy. Nå møter du knapt motstand. Alt er for spredt ut. I bunn og grunn er det egentlig folka jeg savner mest. De som starta, og som alltid var der. Det er ingen igjen av dem. De har enten flytta eller slutta. Bare en gjen tullinger igjen. Så ja, jeg hadde joina en vanilla server. Men da måtte alle lvle fra lvl 1, og slette alle andre chars på TBC etc. Bare spille på den samme serveren, alts allowed. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Så ja, jeg hadde joina en vanilla server. Men da måtte alle lvle fra lvl 1, og slette alle andre chars på TBC etc. Bare spille på den samme serveren, alts allowed. 8627590[/snapback] Hvorfor lvle fra lvl 1? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Så ja, jeg hadde joina en vanilla server. Men da måtte alle lvle fra lvl 1, og slette alle andre chars på TBC etc. Bare spille på den samme serveren, alts allowed. 8627590[/snapback] Hvorfor lvle fra lvl 1? 8630286[/snapback] Fordi det for meg er dem du har lvlet og gjort quests og instancer med som skaper det jeg savner mest, samholdet på serveren. Det er folkene på serveren som skaper liv. Mye bedre å kjenne en del på serveren du spiller på enn bare plutselig å transfere en lvl 70, som ingen vet hvem er. Slik er det på Magtheridon, ingen gode gamle oldschool spillere Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Fordi det for meg er dem du har lvlet og gjort quests og instancer med som skaper det jeg savner mest, samholdet på serveren. Det er folkene på serveren som skaper liv. Mye bedre å kjenne en del på serveren du spiller på enn bare plutselig å transfere en lvl 70, som ingen vet hvem er. Slik er det på Magtheridon, ingen gode gamle oldschool spillere 8630527[/snapback] jaja, greit nok med lvl 70 chars, men under 60 uten noen form for kontakt med outlands eller TBC, burde gå fint synes jeg. Jeg har blant annet en lvl 38 rogue som jeg har 200g på nå, tjent opp helt selv. Mener du at jeg ikke burde får transfere? Jeg synes det er helt absurd. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Joda, vet at mange har gull, items, og gear de gjerne vil ha over. Synes bare selv at alle burde begynne fra scratch. Om du vil at folk skal holde seg til det gamle, så er det greit med litt samhold, og det er lettere når en lvler og quester etc, enn å komme ny som lvl XX. Det er hvertfall det samholdet på serveren, "samfunnet" om en kan kalle det for det, som jeg savner. Ikke en gjeng randoms som kjører instancer for epics, som du møter en gang, men aldri igjen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Joda, vet at mange har gull, items, og gear de gjerne vil ha over. Synes bare selv at alle burde begynne fra scratch. Om du vil at folk skal holde seg til det gamle, så er det greit med litt samhold, og det er lettere når en lvler og quester etc, enn å komme ny som lvl XX. Det er hvertfall det samholdet på serveren, "samfunnet" om en kan kalle det for det, som jeg savner. Ikke en gjeng randoms som kjører instancer for epics, som du møter en gang, men aldri igjen. 8630632[/snapback] Ehm... Jeg forstår dette i highlvl raiding, men når du levler opp er det da så viktig å kjenne alle? Jeg mener, du kommer uansett til å komme borti folk du møter kun èn gang på et instancerun. Det kommer alltid til å bli hundrevis av nye chars som aldri kommer til å møte, og ja, det kommer til å bli raiding guilder der du kommer til å tilbringe tid med dine venner hver eneste dag. Samfunnet blir ikke annerledes om noen kommer med chars som allerede er laget, det eneste som kommer til å skje er at vi får i gang raiding fortere på serveren. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg mener ikke at du skal kjenne alle, ikke halvparten engang. Bare sier at for meg er det sjarmen med spillet, å møte folk man har spilt med før. Ikke at alle er mer eller mindre ukjente. Ikke at du skal være bestevenn med alle, men vite hvem de er, kanskje det bare er jeg som synes det er en stor del av spillet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg mener ikke at du skal kjenne alle, ikke halvparten engang. Bare sier at for meg er det sjarmen med spillet, å møte folk man har spilt med før. Ikke at alle er mer eller mindre ukjente. Ikke at du skal være bestevenn med alle, men vite hvem de er, kanskje det bare er jeg som synes det er en stor del av spillet. 8630827[/snapback] Nå tror jeg at jeg forstår hvor du vil hen. Hva med lov til å migrere inn og ikke ut? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Emigrering ut vil det uansett være i den grad at folk vil rerolle. Character transfer ut synes jeg ikke burde vært mulig. Alt for lett å stikke da. håper bare dem som eventuelt starter på denne serveren, som sikkert aldri blir noe av, holder seg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå